14 Şubat 2012 Salı

Röportaj | Ziya Şakar


- Seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın? Hangi bölgede oynadığında kendini iyi hissediyorsun?

-
17/10/1988 Trabzon doğumluyum. Futbola, ilk okullar arası turnuvada, Trabzonspor'un hocalarının beni izleyip beğenmesiyle, 10 yaşında başladım ve 8 yıl aralıksız her kategorisinde oynadım. Kendimi orta alanın ortasında oynadığım zaman daha rahat ve iyi hissediyorum.

- Beyaz Grup, bu sene inanılmaz bir hal aldı. 7-8 takım şampiyonluğa oynuyor. Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun? 

- Önceki yıllarda hep 1-2 takım çekişiyordu ama bu sene bizim grupta herkes büyük bütçeler ayırdı. Bence, Altay ve 2 şehir takımının olması yarışı bu hale getirdi.

- Altay'a transfer olarak, ilk kez Trabzon dışına çıktın. Bu macera beklediğin gibi geçiyor mu?
 
- Evet, ilk kez şehir dışına çıkıyorum ve şu an keşke daha önce çıksaydım diyorum. Çünkü burda futbolcuya verilen değer, Trabzon'dan kat kat daha fazla. Tabii ki burada, Trabzonspor futbolcularını kastedmiyorum. Diğer ilçe takımları için geçerli bu söylediklerim ve ne olursa olsun burası gerçekten BÜYÜK ALTAY.

- Trabzonspor'dayken, Engin Baytar transferi karşılığında Gençlerbirliği'ne gideceğin konuşuluyordu. Bu transfer neden gerçekleşmedi?
 
Aslında transferim gerçekleşmişti. O dönem bir çok lig takımından transfer teklifi alıyordum ama ben, İlhan Cavcav'ın beni yıllardan beri takip ettiğini bildiğim için orayı tercih ettim ama daha sonra olayın içine birden çok menajerin girmesi ve sonucunda maddi anlaşmazlık yüzünden ayrılmak zorunda kaldım.

- Trabzonspor'da yeterli şansı bulduğuna inanıyor musun?
 
- Bunu Trabzonspor'un bünyesinde oynayan hangi oyuncuya sorarsanız sorun "hayır" der ama ben bir kez kampa gittim ve yeterli diye düşünüyorum. Fakat o zaman ki en büyük şanssızlığım, kulübün ve taraftarın o an ki başarıya olan açlığı ve yabancı bir hocayla çalışıyor olmamızdı.

- Birlikte oynamaktan en keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Şu an da futbolu bırakmış ama bence Türkiye'nin en büyük yeteneklerinden biri olan Hakikat Yıldırım.

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?
 
- Sarı Fırtına Miroslaw Szymkowiak.

- İlerisi için hedeflerin neler? Taraftara vermek istediğin bir mesajın var mı?

- Hedefim şu an sadece Mayıs ayının sonunda Altay'ın tekrardan Bank Asya 1. Lig'e geri dönmesi. Taraftara da vereceğim mesaj klişe olsa da, hep destek tam destek, bu ligin sonunda Bank Asya'ya çıkmayı hak eden kulüp ve camia ALTAY olacaktır.  

- Bize zaman ayırdığın için teşekkürler, ligde başarılar.

- Teşekkürler, saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder