17 Şubat 2012 Cuma

Röportaj | Onur Okan



- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın? Hangi bölgede oynadığında kendini iyi hissediyorsun?
 
- 1984 yılında İzmir'de doğdum. Futbola 11 yaşında Çamdibi'nde, Mersinlispor'da başladım ve 16 yaşımda Gaziantepspor'a transfer oldum. Şu an oynadığım mevki olan forvet arkası, serbest oyuncu olduğum zaman, kendimi daha rahat hissediyorum ve daha güzel işler yapabiliyorum.
 
- Fethiyespor'a geçen yıl geldin. Aslında play-off'u kıl payı kaçırmıştınız. Bu sene şampiyonluğun en büyük adaylarından birisiniz. Bu yıl, geçen yıla nazaran neleri daha doğru yaptınız?
 
- Evet, geçen yıl play-off'u son haftalarda kaçırmıştık. Geçen yıl ki takımımızda çok iyiydi ama bir istikrar saglayamamıştık. Bu yıl ise özellikle son dönemde iyi bi çıkışımız var. Güzel bir seri yakaladık ve bunu sürdürmek istiyoruz.
 
- Taraftar sorusu: Beyhan hocanın gelişiyle, Bandırma maçını da katarsak, 5 galibiyet, 1 beraberlik aldınız. ilk 11'de oynayan oyuncuların büyük çoğunluğunda yeni transferlerden ziyade, ilk yarıda kadromuzda olan oyuncular olduğunu göz önüne alarak, bu çıkışın sebebi sizce nedir?
 
- Beyhan hocanın takıma bir hava kattığı kesin. İskelet kadroyu koruduk ve ikinci yarı genç ve yetenekli oyuncular aramıza katıldı. Çok iyi çaılışıyoruz. Birliktelik çok iyi ve müthiş bir hava yakaladık. Bana göre bu çıkışımızın sebebi başarıya aç, çalışkan ve dinamik bir ekip olmamız.
 
 
- Sezon öncesi bu kadar başarılı olabileceğinizi tahmin ediyor muydun?
 
- Açıkçası ilk 5 içerisinde olcağımızı düşünüyordum ve şu an lideriz. Biz diğer zirveye oynayan takımlara göre maddi olarak daha mütevazi bi ekibiz fakat futbolun bir takım oyunu olduğunu ve başarıyı da birlikteliğin ve takım oyununun getirdiğini ispatladığımızı düşünüyorum.
 
 
- Peki, lider olmak üzerinizde baskı yaratıyor mu?
 
- Liderliğe yükselmek ne kadar zorsa orada kalıcı olmak daha da bir zor. Bizde bunun bilincindeyiz. Tabii ki de baskı olacaktır ama hepimiz daha fazla fedakarlık yaparak daha çok çalışarak bulunduğumuz yeri korumalıyız.
 
- Bu yıl herkes büyüleyici performansından bahsediyor. Skora da çok katkı yaptın. Senin için en kıymetli galibiyet hangisiydi?
 
- Teşekkür ederim. Sahaya çıktığım zaman, takımım için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Bunu da zaman zaman skor olarak yansıtmak mutluluk verici. Benim için en kıymetli maç, Bandırmaspor maçıydı. Kaderimiz o maça bağlıydı, ya zirveyi seçecektik ya da ortalarda kalacaktık. Biz Bandırmaspor'u yenip, zirveyi zorlayacağız dedik ve şu an liderliğe yükseldik.
 
- Birlikte oynamaktan en keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Gaziantepspor'da Tarek El Taip müthiş bir oyuncuydu. Ayrıca şu an Adıyamanspor'da oynayan Mehmet Yılmaz ve Turgutluspor'da oynayan Bilal Türkgüler. İkisinle de, Gaziantep Bld.de beraber oynamıştık, birbirimizi çok iyi tanıyorduk ve müthiş keyif alıyorduk oynadığımız futboldan.
 
- İlerisi için hedeflerin neler?
 
- Şu an için düşündüğüm tek bir şey var, o da Fethiyespor olarak sezon sonu ligi zirvede bitirip şampiyonluk ipini göğüslemek.
 
- Açıkçası, en fazla röportaj yapılması istenen futbolcu sendin. Bu konuda, Fethiyesporlu taraftarlardan büyük bir istek aldım. Sizi de hiçbir maçınızda yalnız bırakmıyorlar. Onlara iletmek istediğin bir mesajın var mı?
 
- Apaçiler bizim itici gücümüz. Binlerce kilometre yol gidip, deplasmanlara bile geliyolar. Destekleri için taraftarımıza çok teşekkür ediyorum. Onlara sezon sonu şampiyonluk hediye edeceğiz inşallah.
 
- Bize zaman ayırdığın için teşekkürler, ligde başarılar.
 
- Ben teşekkür ederim.

1 yorum:

  1. umarım başarımız böyle devam edecek ve sen de o tarihi başarıya imza atan oyunculardan biri olacaksın

    YanıtlaSil