24 Şubat 2012 Cuma

Kırmızı Grup - 22. Hafta | Maç Önü

Şekerspor - 1461 Trabzon
Kırmızı Grup'ta 5. sırayla 15. sıra arasında yalnızca 9 puan farkı var. Harika bir mücadele oluyor, Beyaz Grup'ta olduğu gibi. Şekerspor şu an, sondan 3. sırada. 1461 Trabzon ise, lider Fethiyespor'u devirerek, yeniden play-off potasına girdi. Artık bir seri yakalayıp, liderlik yarışına girebileceklerini düşünüyorum. Bu maçta da deplasman ekibini daha şanslı görüyorum. Maç öncesi Şekerspor'un bir eksiği bulunmazken, 1461 Trabzon'da Zeki Yavru ve Abdullah Karmil, cezaları nedeniyle forma giyemeyecekler.

Körfez FK - Bandırmaspor
İkinci sezon için, Körfez FK'dan ciddi bir çıkış bekleyenler arasındayım. Kadro kalitesiyle daha üst sıralarda olmaya adaylar. Bandırmaspor ise, 3 haftaık mağlubiyet serisini, Adıyamanspor'a karşı sonlandırdı ve Fethiyespor'un kaybetmesiyle, liderliği geri aldı. Bu onları morallendirmiş olsa da, maçı Körfez FK'nın kazanacağını düşünüyorum. Tabii çıkacak bir beraberlik de beni şaşırtmaz. Maç öncesi iki takımda da eksik bulunmuyor.

Adıyamanspor - Eyüpspor
Adıyamanspor için hedef maçlar başladı. Son 3 sıradan kendini kurtarabilmek için, evlerinde galip gelmek zorundalar. Eyüpspor ise, istikrarsız grafiğine devam ediyor. Şu ortamda onlara güvenebilmek imkansız. Tahmin yapılması en zor maçlardan biri ve hangi sonuç çıkarsa çıksın şaşırmamak gerek. Eyüpsporlu Mustafa Çiçek, cezası nedeniyle Adıyaman'da takımını yalnız bırakacak.

Çankırıspor - Kızılcahamamspor
Çankırıspor, iyi sonuçlar almaya ve beni şaşırtmaya devam ediyor. Açıkçası sezon öncesi düşme adaylarımdan biriydiler. Kızılcahamamspor ise, ilk 10 haftada topladığı puanları cepten yemeye devam ediyor. Evinde Körfez FK'yı, Bandırmaspor'u yenen Çankırıspor'u, bu maçta daha şanslı buluyorum ve kazanacaklarını düşünüyorum. Maç öncesinde iki ekipte de eksik bulunmuyor.

Adana Demirspor - Ünyespor
Adana Demirspor, şampiyonluk mücadelesine devam ediyor. Ünyespor ise kümede kalma derdinde. Fethiyespor'un BAY geçtiği, Bandırmaspor'un ise zorlu bir deplasmanda olduğu haftayı, kayıpsız atlatacaklarını düşünüyorum. Maç öncesi Adana Demirspor'da eksik bulunmazken, Ünyespor'da Mikail Üzümcü cezası nedeniyle forma giyemeyecek.

Sarıyer - Kırklarelispor
Geçen hafta Sarıyer'e nazar değdirdik. Ünye'den eli boş döndüler. Kırklarelispor ise, uzun bir aradan sonra yeniden kazandı. İkisi de ilk 5 iddiasını sürdürmek istiyor ama ev sahibi ekibin 1 hafta aradan sonra, galibiyet serisine devam edeceğini düşünüyorum. Deplasman ekibinde Murat Baytaroğlu kart cezalısı.

Denizli Belediyespor - Alanyaspor
Denizli Belediyespor, uzun bir aradan sonra tam kadro olarak sahada. Cezalı futbolcular nihayet dönüyor. Alanyaspor ise, 2 haftadır gollü maçlara imza atıyor. İkisi de play-off yapabilme derdinde. Maç hakkında tahmin yürütmek çok güç. Beraberliğin ön planda olduğu bir müsabaka bekliyorum. Deplasman ekibinde Kazım Dülger, cezası nedeniyle forma giyemeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder