21 Şubat 2012 Salı

Röportaj | Zeki Yıldırım


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın?
 
- Antalya'da doğdum. Her çocuk gibi mahalle arasında oynayarak başladım. Okul takımına seçildim ve çyle devam etti.

- Futbola hangi mevkide başladın, hangi bölgede en iyi performansı sergilediğini düşünüyorsun?
 
- Futbola forvet olarak başladım. 2 kez gol kralı olmuştum ama sonra hocalarım, orta sahada görev verdi ve aynı şekilde devam ediyorum. Bu bölgede kendimi daha verimli ve rahat hissediyorum.

- Pendikspor'a sezon başında geldin. Ben her bulduğum fırsatta, Pendikspor'un istikrarsız performansından bahsediyorum. Bugsaşspor ve Turgutluspor'u dışarıda, Bozüyükspor'u içeride yeniyorsunuz ama Çorumspor ve Malatyaspor'a puan kaybediyorsunuz. Bunu neye bağlıyorsun?
 
- Bu durum kesinlikle şanssızlık. Birçok maçta daha üstün oynamamıza rağmen, son dakika golleri yedik. 

- Play-off'a da, küme düşme potasına da çok uzaksınız. Sezon sonunda Pendikspor'u nerede görüyorsun?
 
- Şu an ki durumumuz bizim takıma hiç yakışmıyor. Çünkü oyun anlamında olsun, futbolcu kalitesiyle olsun, hocalarımızın bakış açısıyla olsun, puan durumunda bulunduğumuz yeri hak etmiyoruz. Sezonu, Pendikspor olarak en iyi yerde bitirmek istiyoruz.

- Antalyaspor'a dönelim. Sana yeterli şansın verildiğini düşünüyor musun? Musa Nizam ve Emrah Başsan, bu yıl iyi performans sergiliyorlar. Onları nasıl buluyorsun?
 
- Açıkçası pek şans gelmedi ama nedenini kendimde arıyorum. Musa ve Emrah'ı takip ediyorum fırsat buldukça. Verilen şansları çok iyi değerlendirdiler ve oldukça başarılı bir sezon geçiriyorlar. İnşallah daha da başarılı olurlar.

- Birlikte oynamaktan en keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Necati Ateş ve Tita.

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?

- Benim mevkimde şu an en başarılı, futbolculuk ve kişiliğiyle Selçuk İnan. Onu örnek alıyorum.

- Daha çok gençsin. İlerisi için hedeflerin neler?

- Öncelikli hedefim daha üst liglerde oynamak ve Milli Takım'a seçilmek.
 
- Buradan taraftara vermek istediğin bir mesajın var mı?
 
- Bize her zaman destek versinler ve inansınlar.

- Bize zaman ayırdığın için teşekkürler. Ligde başarılar.

- Ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder