9 Şubat 2012 Perşembe

Röportaj | Emrah Bedir


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?  

- Emrah Bedir, 01.06.1988, Ağrı - Patnos doğumluyum. Babamın işlerinden dolayı, 13 yıl kadar Anamur'da yaşadık. Futbola, Anamurspor'un altyapısında başladım. Sırasıyla da Denizlispor, Osmaniyespor, Adana Demirspor, Adıyamanspor ve Adanaspor'da oynadım. Futbolu çok seviyorum, ailem ve eşim, en büyük destekcim bu konuda. Onların yeri çok farklı hayatımda.

- Altay macerası nasıl gidiyor? Hedef şampiyonluk ama zorlu rakipler var. Takımın havası nasıl?
 
- Şu an için istedığimiz gibi ilerliyor herşey. Bir de gole ulaşabilirsem daha iyi olacak. Onun stresini yaşıyorum açıkçası. :) Bizim en büyük rakibimiz kendimiziz. Bu ligde biz istersek herşeyı başarırız. Müthiş bir aile ortamı var takımımızda. Umarım herşey istediğimiz gibi gider ve sezon sonu hak ettiğimiz yerde oluruz.

- İlk yarıyı, Bank Asya'da geçirmiş bir futbolcu olarak, iki lig arasındaki farklar ya da benzerlikler neler?

- Aslında takımdaki arkadaşlarımın hepsi üst düzey oyuncular. Futbol kalitesi olarak pek bir sıkıntı yok ama bu ligde daha çok mücadele ve istek ön planda. Ne kadar iyi oyuncu olursan ol, her zaman mücadele etmek zorundasın, yoksa puan alman çok zor olur.

- Adana Demirspor'dan, Adanaspor'a transfer olmandan biraz bahsetmek ister misin? Bu transfer çok ses getirmişti.

- Çok zaman geçti, geriye değil ileriye bakmak istiyorum.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?

- Adanaspor'dan Rahman Oğuz Kobya ile oynamaktan büyük bir haz alıyordum. Çünkü neler yapacağımı, nerelere koşu yapacağımı çok iyi biliyordu.

- Seni en çok zorlayan defans oyuncuları?

- Aslında ben günümde olduğum zaman beni çok zorlayan olmamıştır ama Mehmet Çolak'tan çekinirdim. Onun dışında pek sayamam açıkçası.
- Adanaspor'la 2015'e kadar sözleşmen var. İlerisi için hedeflerin neler?
 
- Önceliğim şu an Altay'da şampiyonluk yaşamak. İnşallah Adanasporumuz da bu sene play off'tan şampiyon olarak çıkar ve çifte şampiyonluk yaşamış olurum. Sözleşmem devam ediyor ama şartlar neyi gösterir bilmiyoruz şu an için. İlerisi için de, herkesin, her futbolcunun hayalidir Süper Lig'de oynamak. Umarım inşallah bize de Süper Lig'de oynamak nasip olur.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- Ben teşekkür ederim, güzel bir sohbetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder