17 Şubat 2012 Cuma

Beyaz Grup - 21. Hafta | Maç Önü

Bozüyükspor -  Konya Torku Şekerspor
Zirveye oynayan ekipler arasında en zorlu maça çıkacak olan takım, Bozüyükspor. Korukır yönetiminde, 5 maçta 4 galibiyet aldılar. Zaten evlerinde 9'da 9'la harika bir grafik çiziyorlar. Hemen hemen her hafta, Konya Torku Şekerspor'un istikrarsız performansına dem vuruyorum. Kadro kaliteleriyle puan durumundaki konumları arasında dağlar kadar fark var. Deplasmanda da yalnızca 1 maç kazanabildiler. Maçı ev sahibi ekibin kazanacağını düşünüyorum. Deplasman ekibinde, İlkay Margılıçlı ve Fatih Sandallı cezalı.

Bugsaşspor - Ofspor
Bugsaşspor, nihayet kendini ilk 5'e atabildi. Son haftalarda çıkıştalar. Ofspor ise sınırlarını zorlamaya devam ediyor. Takdir edilesi işler yapıyorlar. Kendilerinden çok daha üst düzeyde kadrolarla mücadele ediyorlar. Bu yüzden Tepecikspor'a ve Ofspor'a büyük saygı duyuyorum. Maça geçecek olursak, Bugsaşspor evinde, deplasmandaki kadar iyi bir performans sergileyemiyor ama son haftalardaki çizgi, bu maçta 3 puana daha yakın olduklarını gösteriyor. Ev sahibi ekipte Galip Güzel, deplasman ekibinde Sedat Şahin, cezaları nedeniyle takımlarını yalnız bırakacaklar.

Kocaelispor - Altay
Kocaelispor maçlarını yorumlamıyorum. Umarım eski günlerine dönerler. Maçı Altay kazanır. Zafer Şahin, Mustafa Cevahir ve Fatih Egedik, Altay'ın cezalı isimleri.

İskenderun DÇ - Yeni Malatyaspor
İskenderun DÇ, Altay deplasmanından altın değerinde bir 3 puanla döndü. İlk 5 mücadelesine devam ediyorlar. Yeni Malatyaspor ise geçen hafta nihayet kazandı. 6 puanlık maçı, son 10 dakikada buldukları 3 golle galip bitirdiler ve küme düşmeme yolunda önemli bir adım attılar. Maç hakkındaki tahminim, ev sahibi ekibin 3 puanı alacağı yönünde. İskenderun'da Salim Kaya ve Serkan Güney, cezaları nedeniyle forma giyemeyecek.

Çorumspor - Balıkesirspor
Çorumspor'un gidişatı hiç iyi değil. Tek şansları, alt sıralardaki ekiplerin kazanamaması. Balıkesirspor ise 2 haftalık suskunluktan sonra, Şanlıurfaspor'u yenerek çok önemli bir galibiyete imza attı. Maçı deplasman ekibinin rahat bir şekilde kazanacağını düşünüyorum. Çorumspor'da Özkan Yaşar ve Ömür Ağgün, Balıkesirspor'da Rıza Efendioğlu cezalı.

Şanlıurfaspor - Diyarbakırspor
Diyarbakırspor'un durumu da, analiz yapmaya gerek bırakmıyor. Umarım onlarda eski günlerine dönerler. Şanlıurfaspor rahat kazanır ve zirve takibine devam eder.

Tepecikspor - Gaziosmanpaşa
Gaziosmanpaşa'yı 2 hafta önce, Bozüyük deplasmanında izledim ve hayretler içinde kaldım. Bu takımın yeri kesinlikle burası değil. Sonraki hafta da aldıkları Turgutluspor galibiyeti, yanılmadığımı gösterdi. Tepecikspor ise ilk 5 şansını sürdürmek istiyor. Maç öncesi iki takımda da eksik bulunmuyor. Beraberliğin ön planda olduğu bir mücadele bekliyorum.

Turgutluspor - Tokatspor
Turgutluspor, geçen hafta şok bir skorla kaybetti. Oysa çok iyi bir çıkış içindeydiler. Ben, Tokatspor'un düşmeyeceğini inatla savunurken, onlar puan saçmaya devam ediyorlar. Serhat Akın ve Hüseyin Kuday'ın eksikliklerine rağmen, Turgutluspor'un kazanacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder