7 Şubat 2012 Salı

Röportaj | Erkan Ferin

- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın?

 
- 20.03.1988 istanbul doğumluyum. Futbola 8 yaşında, Galatasaray altyapısında başladım. 10 sene altyapıda oynayıp, 18 yaşında A takıma çıktım. 77 kez genç milli oldum. Avrupa Şampiyonu, Dünya 4. sü olan u17 genç milli takımın kaptanlığını yaptım. 2006 yılında A takımda şampiyon kadroda yer aldım. Daha sonra İBB, Orduspor, Beylerbeyispor da kiralık olarak oynadım. Şu an Kızılcahamamspor'dayım..

- Birkaç mevkide oynadığını biliyoruz, hangi bölgede kendini en iyi hissediyorsun? 

Galatasaray altyapısında 10 sene stoper oynadım. Genç Milli Takımlarda sağ bek oynadım. Son iki sezondur orta saha oynuyorum. Kendimi en iyi hissettiğim mevki sağ bek ama hücum gücü yüksek iyi bir takımda sağ bek oynamak beni daha etkili kılıyor..
 


- İlk yarıyı Konya Torku Şeker'de tamamladın, ikinci yarı Kızılcahamamspor'dasın. İki grup arasında ciddi fark var mı? Varsa neler?

- Beyaz Grup'un, Kırmızı Grup'a göre daha zor oldugunu söyleyebilirim. Çünkü o grupta hedefi kovalayan daha çok takım var.

 - Aslında Konya Torku Şeker'in kadrosu çok iyiydi ama bir türlü bekleneni veremedi. Bunu neye bağlıyorsun?

- Konya Şekerspor'un kadrosu iyiydi ama bir türlü takım olamadık, bunun sıkıntısını yaşadık. Yönetici profilinin düşük olduğu bir kulüp. Yetkili bir sportif direktör getirirlerse belki başarılı olabilirler.

- Biraz da geçmişe dönelim. Abdullah Avcı'nın hala dillerden düşmeyen u17 milli takımının kaptanıydın. Galatasaray alt yapısının en önemli isimlerinden biriydin. O günlere döndüğünde herhangi bir pişmanlığın var mı? Doğru ya da yanlış giden şeyler neydi?

- Abdullah Hoca ile sürekli irtibat halindeyim. Hatta bu sezon bir maçımı izlemeye gelecek kısmetse. Avrupa Şampiyonu, Dünya 4.lüğü yaşadık. Aynı zamanda İbb'de 1.Lig şampiyonluğu yaşadık, çok güzel günler gecirdik. Genç Milli Takımda bu tip turnuvalar yıldız çıkarmaz, yıldız adayı çıkarır. Oyuncuları yıldız yapacak olan kulüpleridir. Ben ve benim jenerasyondan arkadaşlarım, kendi kulübümüzden gerekli desteği göremedik. Kiralandığımız dönemde bile, maçımızı izlemeye gelmiyorlardı. Pilot takım uygulaması yapıp, gözümüzün önünde olun dediler. Orada da başarısız olundu. Peru'daki Dünya Şampiyonası dönüşü gelen teklifleri değerlendirememek ve Galatasaray'dan ayrıldığımızda yanlış transfer tercihleri, açıkcası bugünlere gelmemize neden oldu diyebilirim. Arada yaşadığımız sakatlıklar ise cabası.
 
 

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?

- Nuri Şahin ve Aydın Yılmaz'la oynamaktan çok keyif alıyordum.
 

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?
 

- Agresif, mücadele gücü yüksek oyuncuları beğeniyorum. Gattuso, Cannavaro, Bülent Korkmaz ve Emre Aşık.


- Bu sene hedefiniz şampiyonluk, peki ya ilerisi için hedeflerin neler? Hala daha gençsin ve ispatlaman gereken şeyler olduğunu düşünüyorum.
 

- Kızılcahamamspor AŞ olarak hedefimiz şampiyonluk. Elbette ki kendi hayallerim, hedeflerim var ve hala  bunların peşinden koşuyorum. Süper Lig ve A Milli Takım'da oynamak hedeflerim. Yavaş yavaş bizim jenerasyonun dönemi geliyor, benim de en kısa zamanda hedeflediğim yerde olmam gerektiğini düşünüyorum ve bunun için çalışıyorum.

- Buradan taraftara vermek istediğin mesajı alalım.

- Taraftarımız desteğini hiç ayırmasın. Umarım onlarla beraber mutlu sona ulaşacağız.

- Vakit ayırdığın için teşekkürler, başarılar...

- Ben teşekkür ederim, sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder