9 Şubat 2012 Perşembe

Röportaj | Ali Cansun Begeçarslan


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?
 
- İstanbul'da doğdum. Futbola 12 yaşında Beşiktaş'ta başladım. Sonra 19 yaşında profesyonel oldum. 3 sene A takımda oynadım. Sonrasında hayli takım değiştirdim bildiğiniz gibi. Sakaryaspor, Antalyaspor, Gençlerbirliği, Gaziantepspor, Bakü, Kocaelispor, Adana Demirspor, şimdi de Eyüpspor'da oynuyorum.


- Eyüpspor macerası nasıl gidiyor? İyi sonuçlar alamıyorsunuz ama önemli transferler yaptınız. Takım daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.

-
Eyüpspor, bu sene gerçekten bu lig için iyi transferler gerçekleştirdi ama bir türlü uyumu yakalayamadık. Şu an henüz puan tablosunda hakettiğimiz noktada değiliz. Devre arasında aramıza yeni katılan arkadaşlarımızla beraber bulunduğumuz noktadan kurtulup, play off'lara katılabilmek için elimizden gelen herşeyi yapacağız. Bunu başaracak potansiyele sahibiz. Bütün arkadaşlarıma da güveniyorum bu konuda.

- Biraz geçmişe dönelim. Beşiktaş yılları nasıl geçti? Yeterince şans verildiğini düşünüyor musun? Ardından Gençlerbirliği, Antalyaspor... Hedeflerime ulaştım diyebiliyor musun?

- Beşiktaş'ta aslında Lucescu'nun gelmesiyle benim için herşey yoluna girmişti. Özellikle kamp doneminde büyük bir aşama kaydetmiştim görev verilen maçlarda ama o sezon 100. yılımız olması beklentinin şampiyonluk olması ve kadroda çok iyi futbolcuların bulunması, benim de şans bulmamı biraz zorlaştırmıştı. Buna rağmen o sene yeterince kendimi gosterdiğime inanıyorum. Daha sonra ki sezon yönetimin değişmesi, genç oyunculara bakış ve yapılan transferden dolayı takas olarak gitmem, beni istemesem de ayrılmak durumunda bırakmıştı. Tabii ki beklediğim, hedeflerimde olan şeyleri gerçekleştiremedim. Gençlerbirliği'nde iyi bir dönem yakalamıştık Mesut Bakkal döneminde. Oradan bonservis ödenerek, Antalyaspor'a transfer olmuştum. Herşey istediğim gibi gitmedi açıkçası. Daha iyi yerlere geldikten sonra, orada kalıcı olup, istikrar yakalamam gerekirdi..

- Unutamadığın bir golün var mı? 5-0'lık Sarajevo maçındaki golün aklıma geldi. Harikaydı.
 
- Tabii ki, Uefa kupasında tarihe geçen ilk resmi golüm Sarajevo maçındaki gol, benim için de unutulmazdı.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?

-
Gençlerbirliği'ndeki kadromuz, yakaladığımız ortam çok iyiydi. Sedat Yeşilkaya, Uğur Boral, Eren Aydın ile birlikte oynamaktan keyif alıyorduk. Tabii Beşiktaş'ta oynadığım isimleri unutamam. Yasin Sülün, Guinti ve Sergen Abi inanılmazdı.

- Peki ya karşılıklı oynamaktan en çekindiğin defans oyuncuları?
 
- Bir isim yok açıkçası ama sert savunma oyuncularıyla oynayınca mücadele zevkli oluyor.

- Bu hafta sonu, Adana Demirspor deplasmanındasınız. Son haftalarda çıkış içindeler. Senin de eski takımın. Maç hakkında neler söyleyeceksin? Taraftara bir mesajın var mı?
 
- Benim için heyecanlı bir deneyim olacak. Adana Demirspor çok iyi performans yakaladı. Bu hafta sanırım müthiş bir seyirci desteği olacaktır. Biz iyi rakiplere karşı iyi oynayan bir takımız. Çok iyi bir mücadele olacaktır.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- Ben de sizlere çok teşekkür ediyorum.

2 yorum:

  1. Oyunundan çok saçlarını sallayışı aklımda kaldı ,ama yetenekli bir oyuncuydu. Çok daha iyi yerlerde olabilirdi.

    YanıtlaSil
  2. bir bjkli olarak keske ayrilmasaydi bizden ama yonetimin tutumu 10 senedir degismemis demekki cok uzucu ali cansun'u basarilar

    YanıtlaSil