10 Şubat 2012 Cuma

Beyaz Grup - 20. Hafta | Maç Önü

Ofspor - Pendikspor
Beyaz Grup'da haftanın açılışı, yarın Of'da oynanacak. İki takım da son maçlarını Koya Torku Şekerspor'a karşı oynadılar. Konya Torku-Of maçını izleme fırsatı bulmuştum. Kılıçarslan Kopuz transferinin ne kadar önemli bir hamle olduğunu bir kez daha gördüm. Tabii direkler de ona yardım edince, takımının galibiyetinde büyük rol oynadı. Pendikspor'un istikrarsız performansından artık bahsetmeme gerek yok diye düşünüyorum. Ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Pendiksporlu Caner Erdoğan, cezası nedeniyle takımını yalnız bırakacak.


Konya Torku Şekerspor - Bugsaşspor
Konya Torku Şekerspor'un iç saha maçlarını sektirmiyorum. Bunun için KON TV'ye ne kadar teşekkür etsem az. Keşke birkaç kanal daha, bazı takımların maçlarını yayınlasa. Maça dönecek olursak, Bugsaşspor nihayet kadrosunun hakkını vermeye başladı. Konya Torku ise Pendikspor'dan farksız. Sağları solları belli olmaz ama deplasman ekibi puansız dönmez diyorum. Bugsaşsporlu Şener, cezası nedeniyle Konya'da forma giyemeyecek.

Tokatspor - Bozüyükspor
Israrla Tokatspor'un küme düşmeyeceğini söylüyorum. Matematiksel olarak şansları olduğu müddetçe, bu fikrimi savunmaya devam edeceğim. Bozüyükspor ise, bence geçen hafta yılın en kötü oyununu oynadı. Tabii bunda en büyük pay sahanındı. Buzdan ayakta kalmak pek de mümkün değildi. Tokatsporlu Bahadır ve Gökhan, Bugsaşspor maçında gördükleri kırmızı kart sebebiyle bu maçta yoklar. Bozüyükspor'da ise Okan Öztürk'ün sakatlığı devam ediyor. Çok zor maç. Sonunda hangi sonuç çıkarsa çıksın şaşırmam.

Gaziosmanpaşa - Turgutluspor
Gaziosmanpaşa geçen hafta Bozüyük'e kök söktürdü. Çok daha iyi yerlerde olabilirler. Özellikle 6 numaralı oyuncuları Yılmaz, harika bir futbolcu. Bundan sonra daha yakından takip edeceğim. Turgutluspor ise ritmi buldu. 5 haftadır kazanıyorlar. Bu maçı da bir şekilde kazanacaklarını ve zirve takibini sürdüreceklerini düşünüyorum. Gaziosmanpaşa'da Gökhan Demir, kart cezası olması sebebiyle takımını yalnız bırakacak. 

Diyarbakırspor - Tepecikspor
Tepecikspor, geçen hafta Balıkesirspor'a çelmeyi taktı. İlk 5'e gireceklerini düşünmüyorum ama şu an ki durumları bile bence çok iyi. Diyarbakırspor'un durumu malum. Deplasman ekibi, 3 puana daha yakın taraf.


Balıkesirspor - Şanlıurfaspor
Gelelim haftanın maçına. Balıkesirspor, 2 haftadır istedi sonuçları alamıyor. Şanlıurfaspor ise, zaten iyi olan kadrosuna, önemli takviyeler yaptı ve liderliği sürdürüyorlar. Balıkesirspor'da Hüseyin Düz ve Ali Akburç cezalı, Caner sakat, Rıza ve Onur'un durumu maç saatinde belli olacak. Şanlıurfaspor'un, bu fırsatı değerlendireceğini ve maçı kazanacağını düşünüyorum. Radyo yayını:  http://www.balikesirspor.web.tr/

Yeni Malatyaspor - Çorumspor
Bu maç hakkında nasıl bir analiz yapmalıyım bilmiyorum açıkçası. Yeni Malatyaspor'da Enis Kahraman, Çorumspor'da Ali Köse cezaları nedeniyle forma giyemeyecekler. Ali Köse, bence Çorum'un en önemli oyuncusu. Böylesine bir hedef maçta oynamayacak olması, takımı olumsuz etkileyecektir. Yeni Malatyaspor'da ise işler yolunda gitmiyor. Teknik direktör değişikliği de, yapılan transferler de bekleneni vermedi. Yine de bu hafta kazanacaklarını düşünüyorum.


Altay - İskenderun DÇ
İskenderun DÇ, yukarıdaki 6'lıyı takibe devam ediyor. Açıkçası Tepecikspor gibi, ilk 5'e gireceklerini sanmıyorum ama şu an ki konumlarının, hiç de fena olmadığını düşünüyorum. Balıkesirspor - Şanlıurfaspor maçının olduğu hafta, Altay'ın bu fırsatı değerlendireceğini ve İskenderun DÇ'yi yeneceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder