7 Şubat 2012 Salı

Röportaj | Atakan Cangöz


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın?

-
30 Mart 1992, Bakırköy - İstanbul'da doğdum. Futbola 8 yaşında, her erkek çocuğunun futbola olan hevesi  ve babamın büyük desteği ile önce sokakta oynamaya başladım. Sonra ilkokul 4.sınıfa giderken, Antalya Büyükşehir Belediyesin'de lisansım çıktı ve  5 sene orada oynadıktan sonra Antalyaspor altyapısına transfer oldum. Şu an Fethiyespor'da oynamaktayım.

- Peki, futbola hangi mevkide başladın, hangi bölgede en iyi performansı sergilediğini düşünüyorsun?
 
- Futbola forvet olarak başladım ama her mevki de oynayabildiğimi düşünüyorum. Bu zamana kadar birçok maçta sağ bek, sol açık, ön libero, forvet arkası oynadım. Performansımı en iyi şekilde sağ açıkta gösterebildiğimi düşünüyorum.

- Fethiyespor'a devre arası kiralık olarak geldin, bu tercihindeki en önemli etken neydi? Fethiye'ye alıştın mı?
 
Fethiyespor'a gelme amacım artık profesyonel bir ligte oynama isteğimdi. A2 liginde oynamak farklı, 2.Lig'de oynamak farklı, asıl mücadele burada. Kendimi en iyi gösterebileceğim takımın Fethiyespor olabileceğini düşündüğüm için ve Antalyaspor'daki hocalarımın da büyük desteği ile Fethiyespor'dayım. 
Fethiye'ye çok alıştım, en büyük etken de takım içindeki birlik ve beraberlik. İlk geldiğimden beri kendimi, sanki sezon başından beri Fethiyespor'da oynuyormuş gibi hissediyorum. Takımda ve kulüpte tam bir aile ortamımız var. Fethiyede'ki insanlarında çok sıcak kanlı olması nedeniyle hiç yabancılık çekmiyorum.

- Ligde gayet iyi gidiyorsunuz, internette ya da gazetelerde hakkında yapılan yorumlara bakıyor musun?
 
- Son 3 maçtır  galibiyetle sahadan ayrılıyoruz. Facebook, Twitter ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde yapılan yorumları okuyorum, gazeteleri takip etmeye çalışıyorum.

- Birlikte oynamaktan en keyif aldığın futbolcular kimler?
 
Fethiyespor'da oynamaktan en keyif aldığum Futbolcu Onur Okan. Mükemmel bir yeteneğe sahip ve ne zaman ne yapacağı belli olmuyor. Alex'in tarzında bir oyun stili var. Antalyaspor'da ise Necati Ateş ile oynamaktan çok zevk almıştım.

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?

-  
Kendime örnek aldığım futbolcular tabii ki var. Yabancılardan; Alexis Sanchez, Miroslav Stoch ve Cristiano Ronaldo. Türklerden ise Arda Turan ve Mehmet Topuz.

- Antalyaspor'la 2016'ya kadar sözleşmen var. İlerisi için hedeflerin neler?

Öncelikli hedefim Fethiyespor'da iyi bir sezon geçirmek ve takımımın şampiyonluğuna katkıda bulunmak. Sonra ki hedeflerim ise Süper Lig ve A Milli Takım'da forma giymek. Şu an çok gencim ilerisi ne gösterir bilemem fakat şampiyonluğa emin adımlarla gittiğimizi söyleyebilirim.

- Buradan taraftara vermek istediğin bir mesajın var mı?

Şu an ki desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim. Gerek deplasmanda, gerekse kendi evimizde bizi hiç yalnız bırakmıyorlar. Onların destekleri ile sahada daha özgüvenle ve hırsla oynuyorum. Sezon sonunda onlarla birlikte şampiyonluğu tatmak istiyoruz.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- İlginiz için ben teşekkür ederim.

3 yorum:

  1. inş şampiyon olucaz atakan kardeşm başarılar

    YanıtlaSil
  2. yalçın parmaksız8 Şubat 2012 14:31

    tebrik ediyorum seni.yürrüüüüüü be atakan

    YanıtlaSil
  3. Yolun açık olun Atakan :)

    YanıtlaSil