7 Şubat 2012 Salı

Röportaj | Nedim Vatansever

 - Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın?
 
 - Merhaba ben Nedim Vatansever. 01-09-1979 Bursa doğumluyum. Futbola Bursaspor altyapısında başladım. O dönemde, amcam Vedat Vatansever'in de Bursaspor'da oynaması, futbolu bir kat daha fazla sevmemi sağladı. Onunla birlikte antrenmanlara, maçlara gitmek ayrı bir heves oluşturdu bende.

- 2 sene aradan sonra, yeniden Alanyaspor. Bu tercihin sebebi neydi?
 
Bundan önce Alanyaspor'da oynadığım dönemde, çok güzel günler geçirdim. Çok büyük başarılara imza attık. Alanyaspor, maddi manevi anlamda büyük zorluklar içersinde son senelerde. Sezon başında iyi bir oluşum oldu Alanyaspor'da. Alanyaspor'u kurtarmak adına şehrin ileri gelenleri, iş adamları, eski yöneticiler ve Milletvekilimiz Mevlüt Çavuşoğlu el ele verdiler. Bu oluşumda, bu takımın kaptanı Nedim Vatansever'dir dediler ve bana bu görevi verdiler. Ben de seve seve kabul ettim tek kelime konuşmadan. Boş mukaveleye imza attım, yani gönül bağı.

- Bozüyükspor yılları nasıl geçti? Bozüyükspor forması giyerken de, ayrıldıktan sonra da, taraftar için bambaşkaydın. Çok seviyorlardı seni, hala da öyle.

Bozüyükspor yılları sıkıntılıydı maddi açıdan. Ben buradan ayrıldığımda, Sakaryasporla anlaştım. Sakaryaspor bonservisime 40 bin lira verdi fakat lisans çıkaramadıkları için son gün, son dakika Bozüyükspor'a imza attım. Sakaryaspor bedelsiz verdi beni, teşekkür ederim onlara. Bozüyükspor'a minnet borçluyum aslında bana sahip çıktıkları için. Sonraki dönemde, maddi açıdan çok sıkıntılıydı. Aslında bunca imkansızlıklara rağmen o takım çok başarılıydı. Aslında çok iyi sonuçlar aldığımız geçen sene biraz destek olunsaydı o takımın çıkacağına inanıyordum ben. Bozüyükspor taraftarıyla çok iyi bir iletişim kurmuştuk, çok güzeldi.

- Bu yıl senin için nasıl geçiyor? Zor yenilen bir takım oldunuz. Gol yemiyorsunuz. Deplasmanda da kaybetmediniz.

Bu yıl aslında çok daha iyi olabilirdi ama çok geç kuruldu takımımız. Kamp dönemi çok kısaydı. Yeni kurulmuş bir takım için bu tabii ki sıkıntı. Gol yemiyoruz, takım halinde defansı iyi yapıyoruz fakat önde iyi oynayamıyoruz. Bu tabii ki kadrodaki oyuncu yapısıyla ilgili. Ama bunca borcun altındaki takım için bence iyi durumdayız. Yani yılların Alanyaspor'u belki bu sene takım çıkaramıyacaktı sahaya.

- Unutamadığın bir gol var mı? Benim favorim, Alanyaspor formasıyla Gençlerbirliği'ne, Bozüyükspor formasıyla Tavşanlı'ya (son dakika golü) attığın goller. :)

Gol konusunda aslında attığım her gol çok anlamlı. Fakat Gençlerbirliği maçı, Tavşanlı maçı, Göztepe formasıyla Kayserispor'a attığım 3 gol, Alanyaspor formasıla Nazilli'ye attığım 2 gol çok çok önemliydi. O maç son dakika maç 1-1 ve dışarıdan haber geliyor, Turgutlu galip, Buca galip... O sonuçla play off'a çıkamıyorduk. Son dakika, son saniye golü müthişti.

- Bu ligin en tecrübeli isimlerinden birisisin. Seni en fazla zorlayan defans oyuncuları kimler?
 
Aytaç (1461 Trabzon), Bahadır (Altay), Kemal (Bozüyük), Rıza(Balıkesir) aklıma ilk gelenler...

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular var mı?

Semavi Özgür, Halit Köprülü, Serkan Erçetin, Serkan Rençber, Taner Savut, Metin Kurt, Kemal Hastürk, Samet Özen.

- Buradan taraftara vermek istediğin mesajı alalım.
 
Buradan taraftarımıza teşekkür ederim. Her maçımıza 4 bin kişi geliyor. İç sahada kazanamasak da sonuna kadar destekliyorlar. Bu zor günlerde, onlarda taşın altına elini koymuş durumda. İş sadece bize kalıyor. Artık galibiyet armağan etmemiz gerekiyor onlara. Bu neden, bu hafta Fethiyespor'a karşı olmasın. :)

- Vakit ayırdığın için teşekkürler, ligte başarılar. 

- Ben teşekkür ediyorum, böyle bir site açıp, 2.ligin kalitesini arttırdığınız için. Ben de Alanyaspor'un takım kaptanı olarak elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım. Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder