22 Şubat 2012 Çarşamba

Röportaj | Yasin Palaz


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın?
 
- 21.06.1988 İstanbul Bakırköy doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Genelde forma numaram olan 18'den de anlaşılacağı üzere, aslen Çankırı'lıyım. Futbolaa çok sevdiğim dayımın teşvikleriyle 8 yaşında Feriköy'de başladım. Sonrasında 2 sene Serpil Hamdi Tüzün hocamla onun takımında çalışma fırsatı buldum. Akabinde 17 yaşında Yalovaspor'da profesyonelliğe adım attım..

- Sağ bekte de, orta sahada da forma giyebiliyorsun. Sen kendini hangi mevkide daha iyi hissediyorsun?
 
- Sağ açık, sağ bek ve orta sahanın çeşitli bölgelerinde rahatlıkla oynayabiliyorum. Defansif ve ofansif yapım olduğu için, bugüne kadar çalıştığım hocalar bir çok yerde güvenip oynattılar sağolsunlar. Sağ kanadın 2 bölgesinde de kendimi daha rahat ve verimli hissediyorum ama bildiğiniz üzere profesyonellik mevki ayırt etmiyor. Nerede görev verilirse işimizi layıkıyla yapmaya çalışıyoruz.

- Yeni Malatyaspor'a devre arasında geldin. Aslında işlerin iyi gittiğini söyleysek yanlış olur ama iyi transferler yaptınız. Küme düşme korkusu yaşıyor musunuz?
 
- Evet, 2. başkanımız Ali Özkan ve Gürses Kılıç hocamın istekleri doğrultusunda, Yeni Malatyaspor'a katıldım. Sarı kırmızı bu formaya büyük bir istekle geldim. Takımımıza gerçekten çok kaliteli isim oyuncular katarak kadromuzu güçlendirdik. Şu anda mükemmel bir ortamımız var. Herşey git gide daha da iyiye gidiyor. Son 2 maçta da galip gelerek bunu gösterdik. Hedefimiz, maçlarımızı tek tek düşünüp kazanarak çıkabildiğimiz kadar üst sıralara çıkmak ve gelecek senenin temellerini atmak üzerine. O yüzden sıfır küme düşme korkusu ile çıkabildiğimiz kadar yukarıları hedefliyoruz.

- Adıyamanspor'da inanılmaz bir performans sergiliyordun. Taraftarlar hala seni unutabilmiş değiller. Daha sonra Telekomspor'da da başarılı performansına devam ettin. Sonrasında Kasımpaşa'yla anlaştığın konuşuluyordu. O dönemi anlatmak ister misin?
 
- Adıyamanspor ve Türk Telekomspor'da çok güzel günlerim geçti sportif anlamda. Adıyaman taraftarı gerçekten beni inanılmaz benimsemişti, ben de onlar için elimden gelenin en fazlasını yaptım. Aldığım tepkilerde gerçekten doğru şeyler yaptığımın kanıtı oldu. Sağolsunlar, hiçbir zaman onları unutmadım, unutmam da. Türk Telekom'da da başarılı bir dönem geçirdikten sonra sezon başı Kasımpaşa'ya transfer oldum fakat transferin son haftasında, Uğur Tütüneker hocanın aldığı karar doğrultusunda takımdan ayrıldım. O maceram kısa sürdü ama futbol bu, profesyonel bir dünya haliyle, yapım gereği yılmadan önüme baktım ve oradan ayrılıp bir üst lige çıkma hedefi olan Bozüyükspor'la anlaştım.

- Bozüyükspor'da forma giyerken, sıkı takipçilerinden biriydim. Daha sonra bazı talihsizlikler oldu. Arada pişmanlık ya da kırgınlıklar var mı?

-
Dikkatiniz için çok teşekkür ederim. Bozüyükspor'da gerçekten işimi çok iyi bir şekilde icra etmeye devam ederken, sürekli bir şekilde oynarken bazı sıkıntılar yaşandı ve sonucunda duruşunu hiç bir zaman bozmayan bir futbolcu olarak ayrıldım. Hiçbir pişmanlığım yok, hayatım boyunca aldığım kararları emin adımlarla aldım. Yeni Malatyaspor gibi büyük bir il takımına ve taraftar desteği çok sağlam olan bu yere gelmekten çok mutluyum. Hedeflerime burada devam edeceğim. 

- Çok fazla takım değiştirmeni neye bağlıyorsun? Bu bir avantaj mı, dezavantaj mı sence?
 
- Çok fazla takım değiştirmemi, bu liglerde tanınmış olmama bağlıyorum. Benim açımdan bir dezavantaj durumu oluşmadı. Zaten bunu kanıtlarcasına gittiğim her takımda, her zaman oynamış biri olmam ve transfer olduğum zamanlarda da kulüplerime, bu ligler için hatrı sayılır transfer ücretleri kazandırmam bunun bir göstergesi. 

- Birlikte oynamaktan en keyif aldığın futbolcular kimler?
 
-Büyük bir camia olan Adana Demirspor kulubünun başarılı sol beki Kerem Can Akyüz ve yine aynı takımda olan Serdar Necati Demirhan. Bözüyükspor'dan eski takım arkadaşlarım, Hacı Mustafa Karabulut ve Muhammed Bayır. Alanyasporlu Tevfik Işık ve Hayrullah Akyel. Devre arası Adıyamanspor'dan Balıkesirspor'a transfer olan ofansif kanat ve forvet oyuncusu Hüseyin Yakup Düz. Sarıyer'in kaptanı ve santraforu Sinan Pektemek. Aynı takımda olduğum Yeni Malatyasporlu Enis Kahraman, Bülent Uzun, Mehmet Zeki Uçan, Gökhan Sinanoğlu ve Seçkin Getbay. Bu liglerde hem oynarken zevk aldığım, hem de bu liglerin üzerinde olduğunu düşündüğüm isimler bunlar. Çok kaliteli olan insanlıkları da işin başka yönü tabii. Liste biraz kabarık oldu ama yiğidin hakkını yiğide vermek lazım. :)

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?
 
- Sağ önde oynarken tarzımı eski Galatasaray'lı Abdulkader Keita'ya benzeten çok isim vardı. Ben de yadırgamazdım hiç, çok sevdiğim bir oyuncudur. Sağ bek oynarken de Maicon'u ve ofansif gücü anlamında Gökhan Gönül'ü beğenip kendime örnek alabilirim.

- Daha çok gençsin. İlerisi için hedeflerin neler?
 
- Kısa vadede hedeflerim, Yeni Malatyaspor'umuzu bulunduğu sıralamadan daha üst noktaya taşıyıp, gelecek yıl oturan ve oluşacak kaliteli kadrosuyla şampiyonluk. Tabii ki her profesyonel futbolcu gibi üst liglerde oynamak. Bank Asya 1. Lig'in temiz ve güzel bir lig olduğunu düşünüyorum. Takımımla orada olmak isterim ama tabii ki  bireysel olarak tek hedef Süper Lig.

- Taraftara vermek istediğin mesajı alalım.

-
Büyük Yeni Malatyaspor taraftarına, bu şartlarda bile bize vermiş oldukları büyük destek için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Futbolcular olarak, bu büyük camiada olmanın isteğiyle Yeni Malatyaspor'u iyi yerlere getireceğimizden, büyük Yeni Malatyaspor taraftarının şüphesi olmasın ve bize olan o desteklerini hiç yitirmesinler. Hak ettikleri mutlulukları 2 maçtır yaşatmaya başladık ve hep de devam etmek için tüm çabamızla elimizden gelenin fazlasını yapacağız.

- Bize zaman ayırdığın için teşekkürler. Ligde başarılar.

- Bu lig için gönülden böyle bir hizmette bulunduğunuz ve bu ligin futbol piyasasındaki adını, değerini yükselttiğiniz için ben teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim. Başarı temenniniz için teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder