15 Şubat 2012 Çarşamba

Röportaj | Özgür Özkaya



- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?
 
- 08.02.1988 İstanbul Bakırköy doğumluyum. Her küçük çocuk gibi benim de hikayem mahallede futbol oynamakla başladı. 9 yaşındayken, babam bir gün Beşiktaş'ın seçmelerine kayıt yaptırdığını söyledi ve seçmeleri kazandım. 1997 senesinde Beşiktaş'la olan hikayem başladı. 10 sene Beşiktaş altyapısında bütün gruplarda oynadım ve Ertugrul Hoca döneminde A takıma çağırıldım. Bu sezon Beşiktaş'tan kiralık olarak Şanlıurfaspor'a geldim ve futbol hayatıma burada devam ediyorum. Defansın solunda sol bek mevkisinde görev yapıyorum.

- Şanlıurfaspor'a, bu sezon başında geldin. Böylesine harika bir şampiyonluk yarışının olacağını düşünüyor muydun?
 
- Şanlıurfaspor'a sezon başında geldim. Bu yıl gerçekten çok iyi, çok kaliteli bir ekip kurdular. Gruplar çekildiğinde kıyasıya bir şampiyonluk mücadelesi olacağını tahmin ediyorduk. Şu an da lig bizim için olumlu ve güzel geçiyor. Hedeflediğimiz şampiyonluğa adım adım gidiyoruz. Umarım ligin sonunda da ipi göğüsleyen takım biz oluruz. Şanlıurfa şehri, özlediği şampiyonluğu bu sene yaşayacaktır.

- Beylerbeyi'nde, 2 sezonda 20 gol attın. Bir sol bek için inanılmaz bir sayı.
 
- Beylerbeyi'nde müthiş bir çıkışım oldu. Mesut Özşah hocamın da bunda katkısının çok olduğunu düşünüyorum. Sol bek oynamama rağmen, ataklara çok sık çıkan bir yapım olduğu için, genelde uzaktan attığım şutlarla, frikiklerle, takımıma fayda sağlamıştım ve 2 sezonda 20 gole ulaştım.

- Beşiktaş'ta yeterli şansı bulduğuna inanıyor musun? Şu an senin oynadığın bölgede İsmail Köybaşı ve Tanju Kayhan oynuyor. Onları nasıl buluyorsun? Orada ben olmalıydım diye iç geçirdiğin oluyor mu?
 
- Beşiktaş'ta yeterli şansı bulduğuma inanmıyorum. Özellikle geçen sezon geri çağırılmayı çok beklemiştim ama olmadı. Bu sezon artık umarım geri dönüşüm gerçekleşir. İsmail Köybaşı, Gaziantepspor Paf takımındayken, ben de Beşiktaş Paf Takımı'nda forma giyiyordum. Karşılıklı oynadık. Bence yetenekli bir arkadaşımız, daha da iyi olacağını düşünüyorum. Umarım önümüzdeki yıllarda bir gün Beşiktaş'ta forma mücadelesine gireriz İsmail ve Tanju'yla. Orada ben olmalıydım sorusuna gelince, Tabii ki çocukluğumdan beri en büyük hayalim, Beşiktaş formasını uzun yıllar giymek Ve ardından Milli Takım'a kadar yükselmek istiyorum. Bunun için de çok çalışıyorum, İnönü Stadı'nın çimlerine çıkmak için sabırsızlanıyorum.

- Sakatlığın ne durumda? 2 aydır forma giyemedin.
 
Gerçekten herşey çok güzel gidiyordu. Turgutluspor maçında sol ayak parmağım kırıldı ve tedavi süresi 2 ayı buldu. Şu anda Urfa'dayım ve antremanlara başladım. En kısa sürede toparlayıp, tekrar oynamak istiyorum.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Sedat Yeşilkaya ve Koray Avcı'yla. Bu isimlerle oynamak, gerçekten güzel bir duygu. Bütün tecrübelerini bizlere yansıtıyorlar, yardımcı oluyorlar. Geçen sezon Beylerbeyi'nde birlikte oynadığımız, Şu an da Denizli Belediyespor'da oynayan Salim Görgün de, birlikte oynamaktan keyif aldığım futbolculardan birisidir.

- Seni en çok zorlayan sağ kanat oyuncuları?
 
Karşımda kimin oynadığı benim için çok önemli değil. Her maça aynı motivasyonla hazırlanıyorum. Grubumuzda yetenekli oyunucular olduğunu düşünüyorum sadece.

- Sence ligde en büyük rakibiniz kim olacak?
 
- Bence bakıldığı zaman grubun en güçlü favori takımı biziz. Bizim de en büyük rakibimiz kendimiz olduğunu düşünüyorum. Bizi bu süreçte zorlayabilecek takımların başında Balıkesirspor gelir. Onlar da bu mücadelenin içinde olmaya çalışıyorlar. Bence bu sezon bu ligin, Bank Asya'yı geride bıraktığını da vurgulamadan geçemeyeceğim. Gerçekten keyifli bir mücadele var sahalarda.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- Ben teşekkür ederim, kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder