21 Şubat 2012 Salı

Röportaj | Hüseyin Düz


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?
 
Adana'da doğdum. Futbola Adana Kanlagücü'nde başladım. Daha sonra Adanaspor ve A. Gençlerbirliği forması giydim. Profesyonelliğe geçişim de Adıyamanspor formasıyla 19 yaşımda oldu.

- İlk yarı Adıyamanspor'daydın, devre arası Balıkesirspor'a geldin. İki grup arasında ciddi farklar var mı?

Elbette büyük fark var. Kırmızı Grup'ta, ilk sıralardaki takımlar hariç diğer takımlar zayıf ve güçleri birbirine denk. Beyaz Grup'ta ise şampiyonluk adaylarının çok olması hem ligi zorlaştırıyor hem de zevkli bir mücadele yaşatıyor. İyi kadrosu olan çoğu takım, ilk 10'a girmekte bile zorlanıyor.

- Neredeyse 4 sene Adıyamanspor forması giydin. 2. Lig'de her sene takım değiştiren futbolcuları düşündükçe, bu müthiş bir istikrar. Bunu neye borçlusun?
 
Adıyamanspor'da seviliyordum. Ayrılık biraz geç oldu. :) İki sezondur Bank Asya'da isteyenlerim varken kulubüm beni bırakmadı. Aslında bir futbolcunun bir kulüpte 3 sezondan fazla oynaması çok yararlı bir şey değil. Ben de orada 2 sezon şampiyonluğa, bir sezon da düşmemeye oynadım, bu sezonda devre arası ayrıldım ve kulubüme de para kazandırarak vicdanım rahat bir şekilde ayrıldım. Adıyamanspor zor günler geçiriyor, takip ediyorum. Kalan maçlarında başarılar diliyorum.

- Balıkesirspor macerası nasıl gidiyor? Müthiş bir şampiyonluk yarışı var. En büyük rakibiniz olarak kimi görüyorsun?

Balıkesirspor'a geldiğim günden bu yana çok güzel şeyler yaşadım. Hiç zorluk yaşamadım. Seyircimizin önünde ilk maçımda +90'da gol attım ve bu galibiyeti getirdi. Güzel bir duyguydu benim için. Tabii ki zor bir şampiyonluk yarışı var. Biz günümüzde olduğumuz her maçta rakiplerimize karşı üstünlük sağlıyoruz. Bu şampiyonluğu isteyen takımların içinde de en çok biz hak ediyoruz. Hem yönetim, hem taraftarlar, hem de biz futbolcular olarak. Diğer takımlara da başarılar diliyorum.

- Son dakikalarda çok gol bulan bir ekipsiniz. Bunu neye bağlıyorsun? Bozüyükspor'a karşı da sen gol atmıştın hatta.
 
Bu bizim maça, maç bitene kadar asıldığımızın kanıtıdır. Bozüyükspor'a attığım gol de 90+2'de, hem taraftarların hem de sahadaki arkadaşlarımın bunu maç bitimine kadar istemesinin, inanmasının bir kanıtıdır.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?

- Birlikte oynamaktan keyif aldığım oyuncular: Eski takım kaptanım Fuat Bican, Ferit Karataş, Taner Demirbaş, Erdi Bakırcı, Yasin Palaz. Bu futbolcular gerek hırsı, gerek karakteri, gerek de futbolculuklarıyla bana keyif veriyorlardı.

- Taraftara iletmek istediğin mesajını alalım.
 
Taraftarlarımız emin olsun. Bizler de en az onlar kadar şampiyonluğu çok istiyoruz. Geride kalan maçlarımızda her zamanki desteklerini eksik etmesinler yeter. İnşallah sezon sonu Bank Asya 1. Lig'de olacağız.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- Ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder