15 Şubat 2012 Çarşamba

Röportaj | Doğan Altınkaya


- Seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?
 
- İzmir, 11.02.1985 doğumluyum. Çamdibigücü'nde amatör olarak futbola başladım.

- Eyüpspor'a devre arasında geldin. Açıkçası iyi transferler yaptınız, daha iyi yerlerde olabileceğinizi düşünüyorum. Eyüp macerası, beklediğin gibi geçiyor mu?
 
- Eyüpspor'a devre arasında geldim. Tabii ki biraz puansal olarak zor durumdayız. Biraz daha iyi duruma gelmeyi umuyoruz.

- Birçoklarına göre, 2. Lig'in en iyi sol kanatlarından birisin. Sen bu konuda ne düşünüyorsun?
 
- Böyle düşünenlere sadece kendi adıma teşekkür etmek düşer.

- ZTK'da Eskişehirspor'a şanssız bir şekilde yenildiniz ve elendiniz. Neler doğru gitmedi? Uyum sorunu mu vardı?
 
- Eskişehirspor'a karşı son 10 dakikada çok sanssız goller yedik ve elendik, o maçı halen unutamıyorum. Tabii uyum sorunu vardı o maçta, sonuçta devre arası yapılanan bir takımız ama yine de iyi işler yaptığımızı düşünüyorum.

- Boluspor'da daha fazla forma şansı bulacağını düşünüyordum ama olmadı. Yeterli şansın verildiğine inanıyor musun?

-
Boluspor'da sezona hazırlık kampında çok iyi basladım. Takım olarak da iyi performans sergiliyorduk. Sonrasını hocanın kararı olarak düşünüyorum. Sonuçta hizmet ettim ve ayrıldım. bundan sonra Boluspor'a başarılar. Arkadaşlarım inşallah Süper Lig'e çıkarlar.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Salih Kardeşgiden, şimdi Alanyaspor'da oynuyor.

- Seni en çok zorlayan sağ kanat oyuncuları kimler?
 
Beni çok zorlayan kanat oynucusu aklıma gelmiyor. :)

- Hafta sonu, Adana Demirspor deplasmanından çok önemli bir 3 puanla döndünüz. Bu hafta, Çankırıspor'u konuk ediyorsunuz. Açıkçası, play-off yapabileceğinizi düşünüyorum. Sen bu konuda neler düşünüyorsun?

- A
dana Demirspor maçı çok önemliydi bizim için. Eğer yenilseydik küme düşme potasına girecektik ama galip geldik. Şimdi seri galibiyetler alarak play-off'u zorlamalıyız diye düşünüyorum. Takım olarak iyi durumdayız.

- Kendine örnek aldığın bir futbolcu var mı?
 
- Real Madrid'deki Marcelo'yu beğeniyorum. Tarzımız aynı, hücümu cok seviyor.

- Eyüpsporlu taraftarlara iletmek istediğin bir mesaj var mı?
 
- Bizlere desteklerini esirgemesinler zaten her maç yanımızdalar.

- Bize zaman ayırdığın için teşekkürler, ligde başarılar.

- Ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder