3 Şubat 2012 Cuma

Kırmızı Grup - 19. Hafta | Maç Önü

Altınordu - Adıyamanspor
Çankırı deplasmanından puansız dönen Altınordu, Körfez FK ile gölsüz berabere kalan Adıyamanspor'u konuk ediyor. Altınordu, transfer dönemini sessiz geçirdi. Adıyamanspor ise, bu ligde kalmak istediğini, yaptığı transferlerle gösterdi. Tabii ki herşey transfer değil ama; ikinci yarı için Altınordu'nun düşüş yaşayacağını düşünüyorum. Adıyamanspor için ise fikrim bunun tam tersi. Bu maçta, Altınordu'ndan Bayram Çetin sarı, Adıyamanspor'dan Emrah Tanta kırmızı kart cezalısı oldukları için forma giyemeyecekler. Adıyamanspor'un, deplasmandan puanla döneceğini düşünüyorum.


Alanyaspor - 1461 Trabzon
Alanyaspor, geçen haftayı maç yapmadan geçirdi. Devre arasında, Recep Asil ve İshak Topçu gibi nokta transferler yaptılar. 1461 Trabzon'sa, bir türlü bekleneni veremiyor. 3 haftadır kazanamıyorlar. Beraberliği seven iki takımın mücadelesinden, galip çıkmayacağını düşünüyorum.

Kırklarelispor - Fethiyespor
Kırklarelispor, ligin en az gol yiyen takımlarından. Son 3 maçları 0-0 bitti, son 5 maçta kalelerinde gol görmediler. Fethiyespor ise, devre arasında büyük bir oyuncu sirkülasyonu yaptı. Ne var ki, benim gibi düşünenler yanıldı ve kazanmaya devam ediyorlar. Maç öncesi sanal ortamda, her iki takım taraftarlarından da güzel çağrılar yapılıyor. Umuyorum dostça geçen bir karşılaşma olur. Maç için tahminde bulunacak olursak, beraberliğin ön planda olacağını düşünüyorum.

Ünyespor - Beypazarı Şekerspor
Ünyespor, Kırmızı Grup'un transfer şampiyonu. Tam 13 futbolcuyla anlaştılar. Beypazarı Şekerspor'da onlardan farklı değil. 8 transfer yaptılar. Ünyespor, 2 aydır; Beypazarı Şekerspor, 3 haftadır galip gelemiyor. Kazanmaya daha ihtiyacı olan Ünyespor'un, artık kazanacağını düşünüyorum. Fethiyespor karşılaşmasında kırmızı kart gören Volkan Zemen, Şekerspor karşısında takımını yalnız bırakacak.

Kızılcahamamspor - Denizli Belediyespor
Transferin son günü; Emre Balak, Mehmet Yılmaz ve Erhan Küçük gibi isimlerle kadrosunu güçlendiren Kızılcahamamspor, geçen hafta teknik direktörüyle yollarını ayıran Denizli Belediyespor'u konuk ediyor. Normal şartlarda hoca değişikliği, takımlar üzerinde olumlu etki yapar ancak; Hasan Demir ve Süleyman Olgun'un kart cezalısı, Ömer'in sakat ve Muharrem Uz'un izinli oluşu, ibreyi ev sahibi ekibe çeviriyor. Sarı kart cezalısı Çağatay Tekin'den yoksun olarak mücadele edecek Kızılcahamamspor'un, 3 puanı alacağını düşünüyorum.

Eyüpspor - Sarıyer
Geçen haftanın iki flaş ekibi, karşı karşıya geliyor. Eyüpspor'un yaptığı transferlerle, çıkış göstermesini bekliyordum ama Sarıyer, güç kaybetmesine rağmen, geçen hafta aldığı Bandırmaspor galibiyetiyle beni oldukça şaşırttı. Maç öncesi, Eyüpspor'un tek ekisiği, Halit Matlı. Sarıyer'de ise cezalı ya da sakat futbolcu bulunmuyor. Maça gelecek olursak, Eyüpspor'un kazanacağını düşünüyorum.

Bandırmaspor -  Adana Demirspor
2. Lig'te haftanın maçı Bandırma'da oynanacak. Sarıyer deplasmanında alınan yenilgi, Fethiyespor ve Adana Demirspor'un iştahını kabarttı. Yıllardır play off'larda takılan Adana Demirspor ise, doğrudan Bank Asya'ya yükselmenin planlarını yapıyor. Geçen haftayı maç yapmadan geçirmeleri, onlar için bir avantaj olabilir. Beraberliğe, her iki takımında hayır demeyeceğini ve maçın berabere biteceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder