3 Şubat 2012 Cuma

Beyaz Grup - 19. Hafta | Maç Önü

Pendikspor - Konya Torku Şekerspor
Geçen hafta ki yazımda, Pendikspor'un istikrarsız performansından bahsetmiştim. Konya Torku Şekerspor'un da, Pendikspor'dan aşağı kalır bir yanı yok. Bence, çok çok iyi bir kadroya sahipler ama hep bir şeyler eksik. Geçen hafta, Ofspor karşısında oynadıkları futbolla, 2 hafta önceki Tokatspor karşısında oynadıkları futbol ya da ZTK'da, Fenerbahçe'ye karşı oynadıkları futbolu kıyaslayabilmek mümkün değil. O yüzden bu maçın da sonucunu kestirmek çok güç olacak. Pendikspor'da; Caner Erdoğan, Evren Kilarcı ve Yasir Elmacı, kart cezaları nedeniyle forma giyemeyecek. Konya Torku'da ise, Murat Dilek cezası nedeniyle takımını yalnız bırakacak. Eksikleri ve kadro kalitelerini göz önünde bulundurduğumuzda, deplasman ekibinin 3 puana daha yakın olacağını düşünüyorum.

İskenderun D.Ç - Kocaelispor
Bu maç hakkında pek fazla bir şey yazmak istemiyorum. İskenderun D.Ç maçı kazanır.

Çorumspor - Altay 
Açıkçası, Tokatspor'un düşeceğini pek düşünmüyorum. Kocaelispor ve Diyarbakırspor'un durumu malum. 3. küme düşme adayım, Çorumspor. Altay ise, zirve yarışından kopmak istemiyor. Kadro kalitesi olarak, rakiplerinin çok önündeler. Onları sadece hava ve saha koşulları engelleyebilir.

Şanlıurfaspor - Yeni Malatyaspor
Lider Şanlıurfaspor, küme düşmeme mücadelesi veren Malatyaspor'u konuk ediyor. Malatyaspor, yeni hoca ve transferlere rağmen, bir türlü bekleneni veremiyor. Çıkış yapacaklarını düşünüyorum ama bu maçta bence hiç şansları yok. Şanlıurfaspor, rahat bir galibiyet alır. Malatyaspor'un eksikleri: Bülent Uzun ve Gökhan Sinanoğlu

Tepecikspor - Balıkesirspor
Tepecikspor, çok iyi işler yapmaya devam ediyor. Kadroları kaliteli değil ama bunun pek de önemi olmadığını bize gösteriyorlar. Balıkesirspor ise, ligin favorilerinden. Devre arasında çok fazla takviye yaptılar. Açıkçası, bunu pek anlayabilmiş değilim ama bir bildikleri vardır mutlaka. Tepecikspor'da Göngör Öztürk, Balıkesirspor'da Ali Akburç ve Hüseyin Kar, cezaları nedeniyle forma giyemeyecek. Beraberliğin, her iki takımı da üzmeyeceğini düşünüyorum.

Turgutluspor - Diyarbakırspor
Turgutluspor kadrosu, sonunda hakkını vermeye başladı. Son haftalarda çok iyi bir performans gösteriyorlar. Hafta arası da, Levent Kartop gibi tecrübeli bir isimle anlaştılar. Zirveyi takibe devam edeceklerini ve 3 puanı rahat bir şekilde alacaklarını düşünüyorum.


Bozüyükspor - Gaziosmanpaşa
Bu ligte başarılı olmak istiyorsan, atan da tutan da kaliteli olacak. Bozüyükspor'un atanları, sezon başından beri çok iyiydi ama tutanlar tam anlamıyla felaketti. Bu bağlamda, Gökhan Tokgöz transferi, tam bir nokta atışı oldu. İçeride 8'de 8'le giden Bozüyükspor'un, bu hafta da takılacağını düşünmüyorum. 


Bugsaşspor - Tokatspor
Beyaz Grup'un en zorlu maçı, Ankara'da oynanacak. Son haftalarda çok iyi bir performans sergileyen Bugsaşspor, önemli transferlerle sezona başlayan Tokatspor'u konuk ediyor. Her ne kadar ev sahibi ekibin, bir adım önde olduğunu düşünsem de, Tokatspor'un alacağı bir puan, beni şaşırtmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder