10 Şubat 2012 Cuma

Kırmızı Grup - 20. Hafta | Maç Önü

Şekerspor - Kırklarelispor
Kırmızı Grup'un açılış maçı, yarın Ankara'da oynanacak. Şekerspor, 4 haftadır kazanamıyor. Kırklarelispor ise 4 haftadır gol dahi atamadı. En son 18 Aralık'ta, yine Ankara'da, Kızılcahamamspor'a karşı 2-0'lık bir galibiyet almışlardı. Yine onu tekrarlamak isteyeceklerdir ama ben bu maçta gol olacağına pek ihtimal vermiyorum. Maçın berabere biteceğini düşünüyorum. 

Fethiyespor - Alanyaspor
Adana Demirspor ve Sarıyer ile birlikte, son haftaların en iyi takımı Fethiyespor. Bandırmaspor'a da iyiden iyiye yaklaştılar. Alanyaspor ise çok ilginç bir takım. 17 haftada 9 gol yemek büyük meziyet olsa da sadece 12 gol atabildiler. Ayrıca deplasmanlarda mağlubiyetleri yok ama Fethiyespor lidere bu kadar yaklaşmışken işini sıkı tutar ve 3 puanı alan taraf olur bence. Bu arada Alanyaspor'da Kazım Dülger ve Mehmet Öncan, cezaları nedeniyle forma giyemeyecek.

Körfez FK - Altınordu
Körfez FK, ikinci sezon en güvendiğim takımların başında geliyor. Bir türlü istenilen düzeye çıkamasalar da play off yapacaklarını düşünüyorum. Zaten iyi bir kadroları vardı, üzerine devre arasında çok önemli birkaç hamle yaptılar. Bu maçı alarak kötü gidişe dur diyeceklerdir. 

Çankırıspor - Bandırmaspor
Bandırmaspor 2 haftadır kaybediyor. Makas iyice daraldı. Üstelik rakipleri de çok formda. Puan kaybetmeye tahammülleri kalmadı. Bence Çankırıspor'la oynayacak olmaları, onlar adına şans. 3 puanı alıp, nefes alırlar diye düşünüyorum. Gökalp Seçal, cezasından dolayı, Çankırıspor deplasmanında takımını yalnız bırakacak.


Adana Demirspor - Eyüpspor
Adana Demirspor, 4 haftadır kazanıyor. En önemlisi, uzun yıllardır final maçlarını kaybetmelerinden dolayı oluşan mental sorunu, Bandırmaspor'u yenerek halletmeleri. Eyüpspor'un, çok iyi transfer yaptığını, fırsat buldukça yazıyorum ama henüz takım olamadılar. Onlar için birkaç hafta daha beklemek lazım. Maçı, ev sahibi ekibin kazanacağını düşünüyorum. Adana Demirspor'da Emre Balcı ve Süleyman Varlık, Eyüpspor'da Eser Yayla, cezaları nedeniyle forma giyemeyecekler.

Sarıyer - Kızılcahamamspor
Sarıyer, 2. yarının en flaş takımı. Önce Bandırmaspor'u, sonra Eyüpspor'u devirdiler. Kızılcahamamspor ise, geçen hafta Denizli Belediyespor'u yenerek, 2 ay aradan sonra 3 puanla tanıştı. Maç hakkında tahminde bulunmak çok güç. Beraberliğin ön planda olduğu bir maç bekliyorum. Sarıyerli Barış Bakır, cezasından ötürü Kızılcahamam'a karşı yok.

Denizli Belediyespor - Ünyespor
Denizli Belediyespor, 3 haftadır kaybediyor ve ilk 5'in dışına çıktılar. Ünyespor ise, geçen hafta aldığı Şekerspor galibiyetiyle derin bir nefes aldı. Bu maçta ev sahibi ekibin daha şanslı taraf olduğunu düşünüyorum. Denizli Belediyespor'da Süleyman Olgun, Ünyespor'da Aytaç Uçar, cezaları nedeniyle forma giyemeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder