30 Mart 2012 Cuma

Beyaz Grup - 27. Hafta | Maç Önü


Kocaelispor - Konya Torku Şekerspor
Konya Torku Şekerspor'da 7 isim kadro dışı kaldı ama zor günler geçiren Kocaelispor'a karşı kazanacaklardır. 

İskenderun DÇ - Ofspor
4 takım, beşinci sıra için harika bir mücadele veriyor. İskenderun DÇ'de bunlardan bir tanesi. Ofspor ise son haftalarda düşüşte. Rahat bir konumda olmaları, onları sıkıntıya sokmayacaktır. Galibiyete daha fazla ihtiyacı olan ev sahibi ekip kazanır ve yarışa devam eder. İki takımda da eksik bulunmuyor.

Çorumspor - Pendikspor
Çorumspor geçen hafta Of deplasmanından puanla döndü ve umutlandı. Pendikspor ise uzun bir beraberlik serisinin ardından lidere boyun eğdi. Çorumspor bu moralle Pendikspor'dan 1 puan koparabilir. Maç öncesinde Çorumspor'da Osman Bodur, Pendikspor'da Lokman Gör ve Oğuz Yılmaz kart cezalısı.

Şanlıurfaspor - Bugsaşspor
Şanlıurfaspor müthiş bir seri yakaladı. Rüzgarı arkalarına aldılar ve şampiyonluğa emin adımlarla ilerliyorlar. Bugsaşspor ise, 5. sıra mücadelisini yapan takımlardan birisi. Zorlu bir maç olacağını düşünsem de ev sahibi ekibin kazanacağını düşünüyorum. Bugsaşsporlu Aydın Arslan, kart cezalısı.

Tepecikspor - Bozüyükspor
Bir diğer 5. sıra adayı Tepecikspor, zirve takibini sürdüren Bozüyükspor'u konuk ediyor. Ben, Bozüyükspor'un şampiyon olacağını düşünmüyorum ama sonuna kadar bu yarışı sürdüreceklerdir. Beraberliğin ön planda olduğu bir karşılaşma bekliyorum. Tepeciksporlu Güngör Öztürk ve Serhat Gülşen, kart cezalısı olan isimler.

Balıkesirspor - Diyarbakırspor
Zirvenin en büyük takipçisi Balıkesirspor, küme düşmeme mücadelesi veren Diyarbakırspor'u konuk ediyor. Ev sahibi ekibin rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. Maç öncesinde iki takımda da eksik bulunmuyor.

Yeni Malatyaspor - Gaziosmanpaşa
Ligin iki rahat konumda olan takımı karşı karşıya geliyor. Gaziosmanpaşa geçen hafta beni yanıltmadı ve Altay'ı devirdi. Bu hafta da kazanacaklarını düşünüyorum. Deplasman ekibinde Gökhan Demir, kart cezalısı.

Altay - Tokatspor
Altay'ın artık şampiyonluk şansı kalmadı. İlerleyen haftalardan play-off'u garantileme çabasında olacaklardır. Tokatspor'un ise artık son şansları. Maç hakkında tahminde bulunmak çok güç. Çıkacak hiçbir sonuç beni yanıltmaz. Altay'da Muhsin Erözkan ve Mustafa Cevahir, kart cezalısı olan isimler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder