3 Nisan 2012 Salı

Röportaj | Ömer Ali Şahiner



- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?
 
- 1992 Konya doğumluyum. Futbola evimin önünde, mahalle arasında, arkadaşlarımla oynarken Karabag G.B. antrenörü Niyazı Yıldırım'ın şans eseri markete giderken beni görmesiyle başladım.

- Bu sezon senin için nasıl geçiiyor? Aslında takımınız çok kaliteliydi ve en azından play-off potasında olmalıydınız. Puan tablosundaki şu an ki durumu neye bağlıyorsun?
 
- Bu sezon bizim için kötü geçiyor. Hedeflenen yerin çok uzağındayız. En kötü performansla play-off sıralamasında olmalıydık diye düşünüyorum. Tam bir hayal kırıklığı. Bu sene zaman zaman duşüşler yaşasam da bireysel olarak çok yol kat ettim. Bu sene de ayrı bir tecrübe oldu benim için. Çok daha iyi işler yapabilirdik ama takım halinde kötü olunca bu sene böyle geçiyor.

- Romanya'da düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda müthiş bir performans sergilemiştin. 3 senedir de düzenli olarak Konya Torku Şekerspor'da forma giyiyorsun. Pek çok kulübün peşinde olduğunu biliyoruz. İlerisi için hedeflerin neler?

-
Bu sene Süper Lig'de bir takıma transferim söz konusu. İsteyen takımlardan kendimce en iyisini seçip, bir an önce ligde oynamak öncelikli hedefim. Sonrası tabii ki İspanya olmalı diyorum. Arda Turan'ı kıskanmıyor değilim, çok da begeniyorum. :)

- Beyaz Grup'un kalitesini nasıl buluyorsun? Çok çok iyi takımlar var, Bank Asya'da bile şampiyonluğa oynayabilecek düzeyde kadrolar mevcut. Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun?

-
Beyaz Grup cok kaliteli takımlardan oluşuyor. Sizin de dediginiz gibi Bank Asya liginde şampiyonluğa oynuyacak takımlar var. Şanlıurfaspor ve Balıkesirspor gibi gerçekten çok kaliteli transferler oldu bu sene. Bunlara Bozüyükspor ve Altay gibi takımlar da dahil.

- Fenerbahçe'yle oynadığınız Türkiye Kupası maçında seni daha fazla kişi tanıdı. Bence iyi bir performans sergiledin. Sen kendini o maçta nasıl buldun?

-
Fenerbahçe maçında özellikle ilk yarı iyi futbol oynadıgımı ben de duşünüyorum. Böyle maçlar tanınmamız adına çok faydalı oluyor. Bizim için de iyi bir fırsattı, iyi degerlendirdiğimi düşünüyorum.

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?

- Arda Turan.

- Unutamadığın bir gol var mı?
 
- U17 Milli Takım formasıyla Nijerya'da Dünya Kupası'nda attığım tek gol var, onu unutamam hiçbir zaman.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Cafercan Aksu ve Muhammet Reis. Bence ikisi de Süper Lig'de rahat oynayabilecek teknik ve mental kapasiteye sahip, özel oyuncular benim için. Büyük bi keyifti onlarla geçen 2 sezon. Önemli işlere de imza attık. Bana ve futboluma da çok faydaları oldu.

- Hayallerini süsleyen takımlar hangileri?

- Arsenal ve Barcelona.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- Ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder