5 Nisan 2012 Perşembe

Röportaj | Hasan Erbey


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın, biraz kendinden bahseder misin?
 
- İzmir de doğdum. Futbola Karşıyaka Spor Kulübünün alt yapısında başladım. 2007 yılında Fenerbahçe'ye transfer oldum.

- Konya Torku Şekerspor'a devre arasında kiralık olarak geldin. Bu tercihinin sebebi neydi?

- Devre arasında Konya Şekerspor'u tercih etmemin en büyük sebebi, şu an Fenerbahçe'de antrenörlük yapan hocam İsmail Kartal'dır. Kendisi daha önce Konya Şekerspor'da teknik direktörlük yapığı için, bana burdaki ortamdan bahsetti ve ben de tercihimi bu şekilde kullandım.

- Konya Torku Şekerspor'un iyi bir kadrosu vardı ama başarı gelmedi. Bunu neye bağlıyorsun?

- Evet gerçekten de kadro olarak ligdeki birçok takımdan daha iyi bir kadroya sahibiz ancak futbolda bu tarz şeyler oluyor. Ligin ikinci yarısında çok iyi oynadığımız maçlarda bile mağlubiyetler yaşadık. Aslında takım olarak çok şanssız bir sezon geçiriyoruz. Sahada oynadığımız futbolun karşılığını puan tablosunda şu an itibariyle kesinlikle alamadık. Ancak söylemek istediğim bir şey var. Konya Şekerspor kesinlikle Bank Asya, hatta Süper Lig imkanlarına sahip bir takım. Bu sene olur veya olmaz ancak önümüzdeki yıllarda mutlaka üst liglerde bulunacaktır.

 - 2. Lig'de oynanan futbolu nasıl buluyorsun? Süper Lig ya da A2 Ligi ile arada çok fark var mı?

- İkinci Lig'de gerçekten çok yetenekli oyuncular var ve bütün maçlar maçın son dakikasına kadar büyük bir heyecanla geçiyor. Çok çekişmeli, dengelerin genelde birbirine eşit olduğu bir lig ancak bu ligde benim gördüğüm en büyük handikap sahaların durumu. Çoğu takımın sahaları gerçekten futbol oynamaya hiç uygun değil.

- Sezon sonu Fenerbahçe'ye geri döneceksin. Aykut Kocaman'la irtibat halindesindir mutlaka. İlerisi için hayallerin ya da hedeflerin neler?

- İlerisi için en büyük hedefim Fenerbahçe'de sürekli forma giyen bir oyuncu olmak ve tabiki A Milli Takım'da oynamak.

- Lugano ve Yobo gibi isimlerle aynı takımda forma giymiş olmak, büyük bir şans olsa gerek. Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun?

- Evet gerçekten o konuda şanslıyım. İkisi de ülkelerinin milli takım kaptanları ve dünya çapında stoperler. Başka bir şansım ise gerçekten benimle yakından ilgilendiler. Tecrübelerini aktarmaya çalıştılar. Onlarla çalışma imkanı yakalayabildiğim için çok mutluyum.

- Kendine örnek aldığın stoperler var mı?

- Lugano'yu örnek alıyorum diyebilirim. Örnek aldığım en büyük yanı ise disiplini ve çalışma azmi.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?

- Alex gerçekten çok farklı bir futbolcu. Onunla bırakın maçlarda, antremanlarda oynamayı, 5'e 2 oynamak bile mükemmel bir keyif.

- Seni en çok forvet oyuncuları kimler?

- Antremanlarda Niang ile oynamak gerçekten kolay değildi ama maç ortamında U19 Milli takımıyla Manchester'da İngiltere'yle bir hazırlık maçı yapmıştık. Ranger diye 9 numaralı bir oyuncuları vardı çok yetenekli bir oyuncuydu.

- Buradan Fenerbahçe taraftarına vermek istediğin bir mesaj var mı?

- İnternette özellikle twitter'da taraftarımız her zaman bana olan desteğini inancını fazlasıyla gösteriyor ve bu beni çok mutlu ediyor. Benim de onlara verebileceğim en güzel karşılık Fenerbahçe formasıyla başarılı performanslar sergilemekten geçer. Bunun için de çok çalışıyorum.

- Bize zaman ayırdığın için çok teşekkürler, başarılar.

- Ben teşekkür ederim iyi çalışmalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder