6 Nisan 2012 Cuma

Beyaz Grup - 28. Hafta | Maç Önü


Turgutluspor - Tepecikspor
Play-off mücadelesi veren iki ekip karşı karşıya geliyor. İki takım da son maçlarında Bozüyükspor'a kaybettiler. İki takımın da puan kaybına tahammülü yok. Böyle maçları daha önce çok oynayan futbolcularının çokluğu, Turgutluspor'u 1 adım öne çıkarıyor. Her ne kadar iç sahada iyi bir grafik çizemeseler de bu hafta kazanacaklarını düşünüyorum. Tepeciksporlu Eser Şen, kırmızı kart cezalısı.

Bozüyükspor - Şanlıurfaspor
Şampiyonluk mücadelesi veren iki ekip, Bozüyük'te karşı karşıya geliyor. Şüphesiz ki haftanın en zor maçı. MHK'de bunu dikkate alarak, Süleyman Abay gibi üst klasman hakemlerinden birini bu karşılaşmaya atadı. Bozüyükspor son 2 haftadır önemli galibiyetler alıyor. Şanlıurfaspor ise rüzgarı tamamen arkasını almış şekilde. İki takımda da usta ayaklar var. Çıkacak hiçbir sonuç beni şaşırtmayacaktır. Bozüyükspor'da Okan Öztürk, Şanlıurfaspor'da Ahmet Güven, kart cezalısı. Son idmanda sakatlanan Adem Sarı'nın durumu ise maç saatinde belli olacak. Maçı Biz TV canlı yayınlıyor.

Bugsaşspor - Çorumspor
Bugsaşspor da ilk 5'i hedefleyen ekiplerden. Geçen hafta Şanlıurfaspor'a talihsiz bir şekilde kaybettiler. Çorumspor'un kümede kalması ise bence mucize. Ev sahibi ekip rahat bir galibiyet alır ve yoluna devam eder. Bugsaşspor'da Bekir Sevgi, Çorumspor'da Veysi Durmaz, kart cezalısı.

Pendikspor - İskenderun DÇ
Pendikspor ligin rahat takımlarından. Ne var ki zor kaybediyorlar. 25 maçın 13'ünü de berabere bitirdiler. İskenderun DÇ ise kendini nihayet ilk 5'e attı ama bu hafta Pendik deplasmanında 2 puan bırakacaklarını ve maçın berabere biteceğini düşünüyorum. Deplasman ekibinde Ümit Temel, kart cezalısı.

Ofspor - Kocaelispor
Ofspor kazanacaktır. Ev sahibi ekipte Ünal Avcı ve Mustafa Gürel, kart cezalısı.

Konya Torku Şekerspor - Altay
Konya Torku'nun herhangi bir hedefi yok. Kalan maçları en iyi şekilde tamamlamak isteyeceklerdir. Altay ise teknik direktör değişikiliğine rağmen kaybetmeye devam ediyor. Bu deplasmanda da kazanamayacaklarını düşünüyorum. Her iki takımda da eksik bulunmuyor.

Tokatspor - Yeni Malatyaspor
İkinci yarının başından beri Tokatspor'un küme düşmeyeceğini iddia ediyordum. Geldikleri nokta da yanılmadığımı gösterdi. Diyarbakırsporla puan farkını 1'e indirdiler ve bu hafta onları geçeceklerini düşünüyorum. Yeni Malatyaspor'da ligin hedefsiz ekiplerinden. Bir an önce ligin bitmesini bekliyorlar. Ev sahibi ekibin kazanacağını düşünüyorum. Tokatsporlu Uygar Rıza Arslan, kart cezalısı.

Gaziosmanpaşa - Balıkesirspor
Gaziosmanpaşa, ikinci yarının tartışmasız en iyi takımı. Play-off potasına da girdiler. İlk 5 yaparlarsa hiç şaşırmayacağım. Balıkesirspor ise Bozüyükspor-Şanlıurfaspor maçının olduğu hafta, bu fırsatı değerlendirmek isteyecektir ama ben Gaziosmanpaşa'nın kazanacağını düşünüyorum.

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyorum . Acer servisi olarak bu güzel paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil