14 Mart 2012 Çarşamba

Röportaj | Serdar Necati Demirhan


- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın? Hangi bölgede forma giydiğinde, kendini iyi hissediyorsun?

- Ankara doğumluyum. Futbola babamın çalıştığı müessesenin alt yapısında, yani DSİ Spor'da başladım. Orada 3 sene oynadıktan sonra Ankaragücü'ne transfer oldum. Hobi olarak, severek oynadığım futbol, oraya transferimden sonra işim olmuştu. :) Bu zamana kadar hemen hemen bütün bölgelerde oynadım, hepsinde de kendimi hep rahat hissettim, öyle bir rahatsızlığım yok.

- İlk yarıyı Bandırmaspor'da tamamladın, ikinci yarı Adana Demirspor'dasın. İki takımda şampiyonluk yarışının içinde. Sence hangisi daha kaliteli, hangisi şampiyonluğa daha yakın?
 
- İki takımda da çok kaliteli oyuncularla birlikte oynadım ama şöyle bir şey var. Her zaman geriden gelen takım daha avantajlı. Neden derseniz, çünkü kafadaki takım hep stres altında oluyor ve puan kaybetmeye daha musait oluyor. Benim ılk yarı Bandırmaspor'da yaşadıgım durum gibi. Bence bizim şansımız daha fazla..

- Bandırmaspor'u deplasmanda yeniyorsunuz, Ünyespor'a ve Eyüpspor'a kendi sahanızda kaybediyorsunuz. Bunu neye bağlıyorsun?

-
Deplasmanlarda çok iyi oynuyoruz ve rahat kazanıyoruz ama içeride her nedense bir turlü kazanamıyoruz. Şanssızlık mı yoksa beceriksizlik mi bunu bir türlü biz de çozemedik. Tabii üzerimizde taraftar baskısı da var.

- Adana Demirspor, çok büyük bir kulüp ama bir türlü Bank Asya'ya yükselemediler. Bu, üzerinizde baskı yaratıyor mu?

-
Evet büyük bir baskı var çünkü potansiyeli büyük bir taraftar gücü olan bir takım. Aslında bizim için içeride hem büyük bir güç olurken, rakip takım için de artı bir motivasyon oluyor. Neden derseniz, her futbolcu taraftar önünde oynamaktan zevk alır. Adana Demirspor'un da ateşli ve muhteşem bir taraftarı var. Onlar da bızı içerde yenip, alt etmek istiyorlar. Bu da rakıp takımlar için ekstra bir güç oluyor.

- Birlikte oynamaktan keyif aldığın futbolcular kimler?

- Bir sürü takımda oynadım ama keyif aldığım futbolcuların birkaçını söyleyeyim. Mustafa Rahman Cihan, Aydın Arslan, Enis Kahraman, Adem Büyük, Hüseyin Kala.

- İlerisi için hedeflerin neler?

-
İlerisi için yine hep zirvede olan takımlarda oynamak istiyorum. Bu da benim performansıma bağlı tabii ki. Bundan önce olduğu gibi, bundan sonra da yine hedefte ki takımlarda oynamak istiyorum. Asıl hedef, hep göz önünde ve yukarıda olmaktır benim için.

- Buradan taraftara vermek istediğin mesajı alalım.

-
Bizi desteklemeye devam etsinler ve biz de onları kalan 9 haftada güldürüp, şampiyonluk sevincini beraber yaşamak tek dileğim.

- Bize vakit ayırdığın için teşekkürler, ligte başarılar. 

- Ben çok teşekkür ederim, böyle bir köşe hazırladığınız için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder