16 Mart 2012 Cuma

Beyaz Grup - 25. Hafta | Maç Önü


Turgutluspor - Bugsaşspor
İki takım da play-off mücadelesi veriyor. Turgutluspor, kadro kalitesi itibariyle daha üst sıralarda olabilecek bir takım ama iyi bir iç saha grafikleri yok. Bugsaşspor ise deplasmanlarda çok iyi. Özellikle son hafta Bozüyükspor'a karşı aldıkları farklı galibiyet, moralleri üst düzeye çıkarmış durumda. Turgutlu deplasmanından puanla döneceklerini düşünüyorum. Ev sahibi ekipte Serhat Akın, Yusuf Şimşek ve Nuh Aşkın, kart cezaları nedeniyle forma giyemeyecekler.

Yeni Malatyaspor -  Balıkesirspor
Yeni Malatyaspor rahat bir konumda, ligin sona ermesini bekliyor. Balıkesirspor ise Şanlıurfaspor'la birlikte, şampiyonluk yolundaki rakiplerinden biraz da olsa kopmuş durumdalar. Rahat takımlar her zaman tehlikelidirler ama hedefe bu kadar konsantre olmuş Balıkesirspor'un, Malatya deplasmanından 3 puanla döneceğini düşünüyorum. İki takımda da eksik bulunmuyor.

Çorumspor - Konya Torku Şekerspor
Çorumspor, bence düştü. Bu performansla son üç sıradan kurtulacaklarını düşünmüyorum. Konya Torku ise grubun hedefsiz takımlarından. Bu deplasmandan 3 puanla dönecektirler. İki takımda da eksik bulunmuyor.

Şanlıurfaspor - Ofspor
Şanlıurfaspor liderliği sürdürüyor. Müthiş bir galibiyet serisi yakaladılar. Ofspor ise konum olarak rahat bir takım. Ev sahibi ekibin, rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. Sedat Yeşilkaya ve Emre Yüksektepe, kart cezalısı olmaları sebebiyle forma giyemeyecekler.

Tepecikspor - Pendikspor
Tepecikspor, Turgutluspor-Bugsaşspor maçının olduğu bir haftayı iyi değerlendirmek isteyecektir. Pendikspor ise rahat bir konumda ve 3 haftadır play-off potasındaki ekiplerle berabere kalarak, onlara çelme takıyor. Zor bir maç olacağı kesin ama ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Maç öncesinde ev sahibi ekipte eksik bulunmazken, deplasman ekibinde Gürkan İzmirlioğlu, Cengiz Çoban ve Umut Eskiköy kart cezalısı.

Kocaelispor - Gaziosmanpaşa
Gaziosmanpaşa maçı kazanacaktır. Ev sahibi ekipte Taha Bartu Bulut, deplasman ekibinde Yılmaz Özeren, kart cezalısı.

İskenderun DÇ - Tokatspor
İskenderun DÇ ilk 5 peşinde ama istikrarsız bir performans sergiliyorlar. Tokatspor ise Çorumspor'u yenerek moral kazandı. Kümede kalmayı becerebilecekler mi bilmiyorum ama lig sonuna kadar ben onlara güvenmeye devam edeceğim. Bu deplasmandan puanla döneceklerini düşünüyorum. Ev sahibi ekipte Erhan Çatalcam kart cezalısı olduğu için forma giyemecek. Deplasman ekibinde ise Halil Karataş kart cezalısı, Cem Demir sakatlığı yüzünden forma giyemeyecek.

Altay - Diyarbakırspor
Altay, hafta arası hoca değişikliğine gitti. Bu tür hamleler, her zaman kısa vadede olumlu etki yapar. Diyarbakırspor ise biraz rahatlamış görünüyor. Kaybetmeye tahammülü olmayan ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Altay'da Şenol Demirci, Ali Ölmez ve Zafer Şahin, kadro dışı kaldıkları için forma giyemeyecekler. Diyarbakırspor'da ise Ali Yıldırım, kart cezalısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder