30 Mart 2012 Cuma

Kırmızı Grup - 27. Hafta | Maç Önü


1461 Trabzon - Adıyamanspor
1461 Trabzon, 17 maçtır kaybetmiyor. İnanılmaz bir performans sergiliyorlar. Bandırmaspor'un 3 puan gerisinde olsalar da, şampiyon olacaklarını düşünüyorum. Adıyamanspor ise artık ununu elemiş, eleğini asmış durumda. Ev sahibi ekip, rahat bir galibiyet alacaktır. 1461 Trabzon'da Mehmet Kuruoğlu ve Zeki Yavru, kart cezalısı oldukları için forma giyemeyecekler.

Alanyaspor - Körfez FK
Grubun en az kaybeden iki takımı karşı karşıya geliyor. Alanyaspor 24 maçta 13, Körfez FK 11 beraberlik aldı. Geleneğin bozulmayacağını ve beraberlik çıkacağını düşünüyorum. Alanyaspor'da Fatih Arat,  Körfez FK'da Gökhan Kolomoç ve Recep Yıldız, kart cezalısı.

Kırklarelispor - Altınordu
Kırklarelispor, son haftalarda iyi bir performans sergiliyor. Bu gidişat, bence onları play-off potasına sokmaya yetmeyecek ama sonuna kadar mücadeleyi sürdüreceklerini düşünüyorum. Altınordu ise geçen hafta çok önemli bir galibiyet aldı ve bir nebze de olsun rahatladı. Ev sahibi ekibin kazanacağını ve çıkışını sürdüreceğini düşünüyorum. Maç öncesinde iki takımda da eksik bulunmuyor.

Kızılcahamamspor - Bandırmaspor
Kızılcahamamspor, play-off potasındaki yerini, Bandırmaspor ise liderliğini koruma peşinde. Maç hakkında tahminde bulunmak güç olsa da beraberliğe daha yakın olduklarını düşünüyorum. Ev sahibi ekipte Hüseyin Korkmaz ve Hüseyin Bak, deplasman ekibinde Ozan Özkan kart cezalısı oldukları için forma giyemeyecekler.

Denizli Belediyespor - Sarıyer
Denizli Belediyespor ilk 5 sırayı kovalıyor. Sarıyer ise son haftalarda büyük bir düşüş içinde ve iyiden iyiye küme düşme potasına yaklaştılar. Korkulu rüya görmemek adına artık puan kazanmak zorundalar ama bunun için 1 hafta daha bekleyeceklerini ve ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Sarıyer'de Turgay Koyuncu ve Hasan Aydınlı, kart cezalısı.

Şekerspor - Adana Demirspor
İki takım da geçen hafta kazanarak kötü gidişe dur dediler. İkisi de moralli ve 3 puan için müthiş bir mücadele olacak. Adana Demirspor'un kazanacağını ve play-off iddiasını sürdüreceğini düşünüyorum. Şekersporlu Bülent Tek, kart cezalısı.

Fethiyespor - Çankırıspor
Fethiyespor, iyi bir iç saha grafiği çiziyor. Zirve takibini de bırakmak istemiyorlar. Çankırıspor ise iç sahada güçlü ekiplere çelme takmasına rağmen, deplasmanda kayıp. Ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Maç öncesinde iki takımda da eksik bulunmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder