23 Mart 2012 Cuma

Beyaz Grup - 26. Hafta | Maç Önü


Bozüyükspor - Turgutluspor
Bozüyükspor'un şampiyonluk hesapları zora girdi. Artık play-off'a katılabilecek bir konumda ligi bitireceklerini düşünüyorum. Turgutluspor ise play-off yarışını sürdürüyor. İç sahada gösterdiği iyi performansla ev sahibi ekibin 1 adım önde olduğunu düşünüyorum. Bozüyükspor'da Muhammed Bayır, Hakan Çevik ve Berk Baran, deplasman ekibinde Halil Zeybek kart cezalısı.

Bugsaşspor - Tepecikspor
Play-off'u kovalayan iki ekip karşı karşıya geliyor. Bugsaşspor hafta arası Bursaspor'a karşı iyi bir performans sergiledi. Gerçekten kaliteli bir ekipler. Tepecikspor ise benim en çok takdir ettiğim takımların başında geliyor. Çok zorlu kadrolarla baş etmeye çalışıyorlar. Yorgunluğa rağmen ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Bugsaşspor Şener Özbayraklı ve Tepeciksporlu Murat Berge, kart cezaları nedeniyle forma giyemeyecekler.

Pendikspor - Şanlıurfaspor
Pendikspor 4 haftadır berabere kalıyor ve sırasıyla şampiyonluk kovalayan tüm ekiplere çelme taktılar. Şanlıurfaspor ise rüzgarı arkasına aldı ve uzun haftalardır kazanıyor. Bu maçın da favorisiler ama Pendikspor oyunu kitler ve 1 puan çıkarırsa hiç şaşırmam. Ev sahibi ekipte Zeki Yıldırım, deplasman ekibinde Ziya Aydın kart cezalısı olan isimler.

Ofspor - Çorumspor
Ofspor ligin rahat takımlarından. Çorumspor ise kümede kalma mücadelesi veriyor ama bunu başarmaları benim için mucize olur. Ev sahibi ekibin kazanacağını düşünüyorum. Ofspor'da Samet Altuntaş, Çorumspor'da Ali Koçak ve Erol Topaloğlu kart cezalısı.

Konya Torku Şekerspor - İskenderun DÇ
Konya Torku Şekerspor son haftalarda bir çıkış içerisinde ama play-off şansları oldukça düşük. İskenderun DÇ ise ilk 5 mücadelesini sürdürüyor. Her ne kadar hedefsiz olsalar da, ev sahibi ekibin maçı kazanacağını düşünüyorum. Deplasman ekibinde Emre Özivgen kart cezalısı.

Tokatspor - Kocaelispor
Tokatspor maçı kazanacaktır ve kümede kalma umutlarını sürdürecektir. Ev sahibi ekipte Volkan Kabadayı kart cezalısı.

Gaziosmanpaşa - Altay
Gaziosmanpaşa, benim beğendiğim ekiplerden. İyi futbol oynuyorlar ve rahat bir konumdalar. Altay ise zirve yarışı içinde kalmaya çalışıyor. Yeni hocasıyla çıktıkları ilk maçı kazandılar ve moral buldular. Yine de bu maçta ev sahibi ekibin yenilmeyeceğini düşünüyorum. İki takımda da maç öncesinde eksik bulunmuyor.

Diyarbakırspor - Yeni Malatyaspor
Diyarbakırspor, küme düşme potasının hemen üzerinde ve tehlike onlar için devam ediyor. Yeni Malatyaspor ise ligin rahat ekiplerinden. Diyarbakırspor puan alırsa şaşırtıcı olmaz. İki takımda da eksik yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder