1 Mart 2012 Perşembe

Röportaj | Enis Kahraman



- Öncelikle seni tanıyalım. Nerede doğdun, futbola nasıl başladın? Hangi mevkide oynadığında kendini daha iyi hissediyorsun?

-
23.09.1987 Trabzon doğumluyum. Alt yapısından yetişmiş olduğum Trabzonspor kulübünde, 17 yaşında A takıma yükseldim ve profesyonel futbol hayatım başlamış oldu. Birçok mevki de görev aldım fakat uzun zamandır sadece kendimi de en iyi hissettiğim ön libero mevkisinde oynuyorum.

- Beyaz Grup'ta bu yıl müthiş bir şampiyonluk ve play-off yarışı var. Siz biraz geride kaldınız. Bunu neye bağlıyorsun?
 
- İkinci yarı itibariyle yeni gelen arkadaşlarımızla takımda bir bütünlük ve disiplinli çalışma olgusuyla başarılı olmaya başladık. İlk yarı bunu açıkçası pek sağlayamadık..

- Geçen yıl play-off'larda, Adana Demirspor'a penaltılarla kaybetmiştiniz. O gün turu geçen takım biz olsaydık, Bank Asya'ya yükselirdik diyor musun?
 
- Geçen yıl play-off'larda oynadığımız Adana Demirspor maçı, benim asla unutamayacağım bir maçtır. Uzatmalara giden ve golümle öne geçtiğimiz maçta, 120. dakikada yediğimiz gol ve ardından penaltılarda kaybettik. (Hala yazarken o günü yaşıyorum). Kesinlikle biz kazansaydık çıkardık diye düşünüyorum. Orada mağlup olduğumuzda da Adana Demirspor'un çıkacağını tahmin etmiştim, yanıldım.

- 3 haftadır kazanıyorsunuz. Bu yıl için öncelikli hedefiniz nedir?
 
- Birey olarak baktığınızda, oldukça kaliteli oyunculara sahibiz. Bunu güzel arkadaşlık ortamıyla bir takım olma olgusunda birleştirince, otomatikmen başarı gelmeye başladı. Şuna inanıyorum ki, maç kulübede kazanılır. Herkesin halis niyetle gönülden istemesi gerekir. Bundan sonraki süreçte maç kaybedeceğimizi düşünmüyorum. Futbolda imkansız diye bir şey yoktur, bunun örneğini geçen sene yaşadık. Bu yıl fark biraz daha fazla alt sıralarla alakalı, hiçbir korkumuz yok zaten, bakalım zaman ne gösterecek.

- Biraz geçmişe dönelim. Trabzonspor'da sana yeterli şansın verildiğini düşünüyor musun?
 
- O dönemlerde şu an ki kadar şans verilmiyordu. Daha çok, kiralık gönderelim pişsin olayı hakimdi. :) Bu aslında biraz da hocayla alakalı bir durum. Kimi hoca günü kurtarma çabasında, genç oyuncuya şans vermez. Kimisi de inanır, güven aşılar ve kadrosunda tutar. Lazaroni döneminde şans buldum, iyi de gidiyordu fakat hocanın gönderilmesiyle beraber, en iyi dönemimde ben de kiralık gönderildim..

- Sence bu yıl Beyaz Grup'ta kim şampiyon olacak?
 
- Sizin de söylediğiniz gibi müthiş bir yarış var. Ben, Balıkesirspor'un şampiyon olacağını düşünüyorum.

- Birlikte oynamaktan en keyif aldığın futbolcular kimler?
 
- Bu soruya birçok oyuncu yazabilirim. Bunlardan bazıları; Ergin Keleş, Necati Demirhan, Yasin Palaz, Adem Büyük, Recep Yaşar. Geçmişte Süper Lig ve Milli Takımlarda, herkesin tanıdığı birçok isimle oynamaktan keyif aldım.

- Kendine örnek aldığın futbolcular var mı?
 
- Emre Belözoğlu, Selçuk İnan ve Iniesta.

- İlerisi için hedeflerin neler?
 
- Üstten düşünce yeniden çıkmak kolay olmuyor fakat memur zihniyetinde, bulunduğum yerde sayacak bir yapım yok. Tabii ki hedeflerim var. Öncelikle Yeni Malatyaspor'da Bank Asya yaşamak ve yeniden Süper Lig'e kadar yükselmek istiyorum.

- Taraftara vermek istediğin mesajı alalım.
 
- Bu yıl taraftarımızı fazla üzdük fakat son maçlarda aldığımız galibiyetlerle artık kendimizi affetireceğimizin sinyallerini verdik. Bundan sonraki süreçte onlarla bir bütün halinde başarılı olacağımıza inanıyorum. Menfaatsiz gönülden bu takıma bağlı olan taraftarımız, bu camia, başarıyı fazlasıyla hak ediyor.

- Bize zaman ayırdığın için teşekkürler. Ligde başarılar.

- Bana bu sayfayı ayırıp, düşüncelerimi ve mesajlarımı iletmeme yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder