27 Ocak 2012 Cuma

Kırmızı Grup - 18. Hafta | Maç Önü

Beypazarı Şekerspor - Kızılcahamamspor
Kırmızı Grup'ta 2. yarı maçları, Ankara derbisiyle başlıyor. İlk yarı boyunca Şekerspor, iyi kadrosuna rağmen, inişli çıkışlı bir grafik çizmişti. Kızılcahamamspor ise, 2 ay öncesi kadar harika bir performans gösteriyordu ancak; son 7 haftadır 3 puana hasretler. Üstün Bilgi'nin muhteşem performansı, ikinci yarıo boyunca devam edecek mi merak konusu. Maça gelecek olursak, beraberliğin ön planda olduğunu düşünüyorum.


Fethiyespor - Ünyespor
İlk yarı sonunda Bandırmaspor'un en yakın takipçisi durumunda olan Fethiyespor, kadrosunu çok değiştirdi ve bu açıdan beni çok şaşırttı. Özellikle kalecileri Emrehan ve kanat oyuncuları Gökhan Ünver'i göndermeleri sonrası, aynı performansı sergileyeceklerini düşünmüyordum ama -bence- transfer sezonunu en iyi geçiren Eyüpspor deplasmanından puanla dönüp, Kızılcahamamspor'a karşı alınan galibiyet, gelenlerin gidenleri aratmayacağını gösterdi. Ünyespor, 16 maçta 10 beraberlik alarak ilginç bir performans sergiledi ama bu maçta puan için pek şansları olduğunu düşünmüyorum.

1461 Trabzon - Kırklarelispor
Açıkçası sezon başlamadan önce favorim 1461 Trabzon'du. Mustafa Reşit Akçay gibi önemli bir teknik adam öncülüğünde ipi göğüsleyeceklerini düşünüyordum ama rakiplerine puan vermede cömert davrandılar. Kırklarelispor ise, bence hiç de fena olmayan bir performans sergiledi. Alişan Şeker, İshak Topçu, Recep Serkan gibi 2. Lig'in gediklisi futbolculara sahipler. Son 4 haftada gol yemediklerini de göz önünde bulundurmamız lazım ama ev sahibin galibiyete 1 adım daha yakın olduğunu düşünüyorum.

Adıyamanspor - Körfez FK
Adıyamanspor, kötü geçen ilk yarı sonrası, Vedat Aşkan ve Ozan Öztürk takviyeleri yaptı. Bu iki ismin pek fark yaratacağını düşünmüyorum. Asıl farkı kadro içindeki Taner Demirbaş ve Güney Atılgan'ın performanslarını arttırmalarıyla yakalayabilirler. Körfez FK ise, büyük hayal kırıklığı. Çok çok iyi bir kadroya sahipler ama 2 haftadır kaybediyorlar. Gökhan Meral ve Onur Alkan'ı uzun zamandır takip ederim, gayet de potansiyelli futbolcular ama bir türlü beklentileri karşılayamadılar. Zaten kendi oyunlarını oynadıkları vakit, bu ligte çok da fazla kalacaklarını sanmıyorum. Maça gelecek olursak, Körfez FK'nın 3 puanla döneceğini düşünüyorum. Tabii burada hava ve saha koşulları da önemli bir etken olacak.

Çankırıspor - Altınordu
Çankırıspor, ilk yarıyı hiç iyi geçirmemişti ama geçen hafta Körfez FK'ya karşı aldıkları 4-0'lık galibiyetle moral buldular. Altınordu ise ligin en az yenilen takımlarından. Bu maçta iki takımında 1 puana hayır diyeceklerini sanmıyorum.

Adana Demirspor - Mardinspor
Mardinspor hakkında belirsizlik sürüyor. Adana Demirspor'un maç saatinde stadda olması gerekiyor. 


Sarıyer - Bandırmaspor
Sarıyer geçen haftayı, Mardinspor'un malum durumu yüzünden maç yapmadan geçirdi. Devre arasında kaptanları Atahan Menekşe'yi Bozüyükspor'a gönderdiler. Dün izlediğim Atahan, gerçekten fark yaratacak bir futbolcu. Sarıyer'in devre arasında güç kaybettiğini düşünüyorum. Bandırmaspor ise beni şaşırttı. Şöyle ki, geçen yıl ki finalde sonra bu sezon aynı performansı sergileyeceklerini düşünmüyordum. Rıza, Muharrem Ozan, Ergin gibi önemli isimleri de kaybetmişlerdi ama beklenen olmadı. Açıkçası şu durum beni çok mutlu ediyor. Hem futbolda, hem basketbolda çok önemli işler yapıyorlar. Maça gelecek olursak, Bandırmaspor'un 1 adım önde olduğunu düşünüyorum.


Denizli Belediyespor - Eyüpspor
Denizli Belediyespor'u, geçen sezonun Bozüyükspor'una benzetiyorum. Kadrolarının yeterince kaliteli olmamasına rağmen, topladıkları puanlar hiç de azımsanmayacak cinsten. Eyüpspor ise, yaptığı transferlerle, ikinci yarının ilk yarı gibi geçmeyeceğini gösterdi. Bu deplasmandan da puanla döneceklerini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder