27 Ocak 2012 Cuma

Beyaz Grup - 18. Hafta | Maç Önü

Altay - Şanlıurfaspor
Haftanın maçı, İzmir'de oynanacak. Devre arasında iki takımda önemli takviyeler yaptı. Altay; Emrah Bedir'i, Şanlıurfaspor; Ramazan Sal ve Adem Sarı'yı kadrosuna kattı. Kesinlikle bu ligin üzerinde ve fark yaratacak isimler. Maç hakkında konuşmak çok zor. 3 ihtimalli bir maç bizleri bekliyor. 

Kocaelispor - Çorumspor
Koskoca Kocaelispor'un düştüğü durum çok üzücü. Ne yazık ki ligte kalmaları da mucize. Maçlarını yorumlarken en fazla zorlanacağım takım olacaklar. Çorumspor'un da durumu pek parlak gözükmüyor ama ilk yarıda, hiç ummadığım maçlarda puan topladılar. Bu maçı kazanıp, ikinci yarı için daha umutlu olacaklarını düşünüyorum.

Konya Torku Şekerspor - Ofspor
Konya Torku, bu ligin en potansiyelli takımlarından. Kesinlikle daha üst sıralarda olmaları gerekiyor. Açıkçası kendilerinden, bir play-off sürprizi bekliyorum. Ofspor ise, beklenenin üzerinde performans gösteren takımlardan biri. Konya deplasmanında pek şanslarının olduğunu düşünmüyorum. 

Not: Maçı Pazar günü, 13.30'da, KON TV yayınlıyor.


Tokatspor - Pendikspor
Tokatspor, devre arasını en iyi geçiren takım. İlk yarı boyunca, yalnızca 2 puan toplamış olmalarına rağmen, geçen hafta beni yanıltmadılar ve Ofspor'u yendiler. 2 hafta önceki Konya Torku deplasmanında, ilk yarıda gösterdikleri performansı da beğenmiştim. Pendikspor ise, istikrarlı bir performans sergileyemiyor. Bozüyükspor'u yenip, Çorumspor'a puan kaptırabiliyorlar. Galibiyete ihtiyacı olan Tokatspor'un, maçı kazanacağını düşünüyorum.

Gaziosmanpaşa - Bugsaşspor
Gaziosmanpaşa, ligin en iyi iç saha performansını gösteren takımlarından biri. Bugsaşspor'da bunun aksine, deplasmanlarda iyi iş çıkarıyor. Sadece Bozüyükspor'a kaybettiler. Kadro kalitesi ve son haftalardaki performansa bakacak olursak, Bugsaşspor'un 3 puanla döneceğini düşünüyorum.


Diyarbakırspor - Bozüyükspor
Yaşadığım yer gereği, Bozüyükspor'un tüm iç saha maçlarını izleme şansı buluyorum. Ligin ilk yarısında, evinde 8'de 8 yapan Bozüyükspor'u en fazla zorlayan takım, Diyarbakırspor olmuştu. Gerçekten çok iyi mücadele eden, genç bir takıma sahipler. Bu maç öncesi hocalarının takımdan ayrılışı, onları tetikler mi, yoksa olumsuz mu etkiler tahmin etmek güç. Bozüyükspor; Atahan Menekşe, Süleyman Özdamar ve Mehmet Düz gibi isimlerle kadrosunu güçlendirdi. Yeni hedefleri, Gökhan Tokgöz. Çok zorlu bir maç olacağını düşünüyorum. Bence Bozüyükspor 1 adım önde fakat ligteki ilk beraberliklerini alırlarsa da şaşırmam.

Balıkesirspor - Turgutluspor
Balıkesirspor, tam bir son dakika takımı. 6 maçı son dakikada çevirdiler. Şanslı olduklarını kabul edebiliriz ama son dakikaya kadar mücadele etmeleri de takdir edilesi. Turgutluspor ise, bence Şanlıurfasporla birlikte, bu ligin en kaliteli takımı. Devre arasında yapılan Can Erdem takviyesi, önemli katkı sağlayacaktır. Açıkçası bu deplasmandan, puanla döneceklerini ve bu yarışta bende varım diyeceklerini düşünüyorum.

Yeni Malatyaspor - Tepecikspor
Yeni Malatyaspor, devre arasını hoca değişikliği ve Semih Oğuz, Yasin Palaz gibi takviyelerle geçirdi. Tepecikspor ise, Ofsporla birlikte, beni olumlu anlamda en fazla şaşırtan takım. Puan durumunda, rahat bir konumda olmaları, Malatyaspor'un işine geleceği fikrindeyim. Arzu ettikleri galibiyete, bu hafta ulaşabilirler.

Not: Maçı Pazar günü, 13.30'da, Vuslat TV yayınlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder